hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Anonym trådstarter

hvad kan man gøre for at producere mere mælk? har ikke nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

lucas<3

Anonym skriver:

min sper sagde man skulle ligge barnet til flere gange for så kom der mere gang i mælken og der kom mere a det..

Anmeld

21. september 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Køb eller lej en brystpumpe også pump ud lige når du har ammet! Den fra Avent er rigtig god og ka varmt anbefales. Men du ska gøre det med det samme, baby har spist. Og det gode er så når du igen har fået masser af mælk, ka du stadig pumpe ud, hvis du lige ska et smut ud, også er der mælk til far og baby... Håber du får godt gang i det igen! Vh Stine

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Køb eller lej en brystpumpe også pump ud lige når du har ammet! Den fra Avent er rigtig god og ka varmt anbefales. Men du ska gøre det med det samme, baby har spist. Og det gode er så når du igen har fået masser af mælk, ka du stadig pumpe ud, hvis du lige ska et smut ud, også er der mælk til far og baby... Håber du får godt gang i det igen! Vh Stine

Tak for det. Har en elektrisk brystpumpe, den kan godt bruges ik?

Og er det vigtigt at man gøre det når man har ammet først?

Anmeld

21. september 2011

StineW79

Ja den ka sagtens bruges!! Da jeg sku have mere mælk , fik jeg at vide at jeg skulle pumpe ud, med det samme baby havde spist, da brystet skal lære at der skal laves mere. I starten kommer der måske kun 5-10ml mælk og når du ka mærke at brystet er tomt, stopper du med at pumpe! Men det er meget normalt at man lige ka ha lidt nok mælk et par dage, mens baby's appetit lige stiger. Mælken plejer så at regulere sig efter baby's behov. Lige en sidste ting... Hvis ik amning fungere ka du altid ringe til din Sp, som så måske ka hjælpe dig. Amning er rigtig hyggeligt når det fungere, men der er heller ingen skam i ik at ku amme! Jeg håbet det løser sig for dig. Vh Stine.

Anmeld

21. september 2011

VIPpigen

En ting jeg benyttede mig af på sygehuset da vi lå der, og også da vi kom hjem, var hvidtøl...  De siger det er godt, og både min svigerinde og jeg drak det under amning. Hvis jeg følte jeg ikke havde nok når jeg havde malket ud, så tog jeg gerne en hvidtøl at sove på, og når jeg så malkede ud om natten, og dagen efter, så stod det ud, sådan fortsatte det også da jeg kom hjem.

Begyndte Lilje at give tegn på jeg ikke havde nok til hende, så snuppede jeg bare en hvidtøl... Så ned og købe dem

Anmeld

21. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Malt sætter mælkeproduction op, så det løber hurtigere til. En hvidtøl eller en alkoholfritøl kunne måske hjælpe dig. Det hjalp på mig

Anmeld

21. september 2011

Stéphanie

Anonym skriver:

Lig baby til lige så ofte det beder om det, drik gerne 1 hvidtøl om dagen, malk ud så snart baby er fardig med at spise, og tag et smut forbi Matas eller apoteket og køb noget Ammethe. Jeg drikker en kop hver morgen og hver aften, det er ikke videnskabelig bevist at det virker, men kan du lide urtethe sker der ikke noget ved at drikke det. De dage hvor min søn er liiiige sulten nok tager jeg en hvidtøl inde jeg skal sove og det hjælper altså virkelig meget.

Håber det lykkes for sig, ellers er der virkelig ingen skam i at give flaske. Held og lykke

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

En ting jeg benyttede mig af på sygehuset da vi lå der, og også da vi kom hjem, var hvidtøl...  De siger det er godt, og både min svigerinde og jeg drak det under amning. Hvis jeg følte jeg ikke havde nok når jeg havde malket ud, så tog jeg gerne en hvidtøl at sove på, og når jeg så malkede ud om natten, og dagen efter, så stod det ud, sådan fortsatte det også da jeg kom hjem.

Begyndte Lilje at give tegn på jeg ikke havde nok til hende, så snuppede jeg bare en hvidtøl... Så ned og købe dem

ja det vil jeg da prøve Tak for hjælpen

Anmeld

26. september 2011

StineW79

Hi håber der snart kommer en lille opdate og St alt går vel? Vh Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.