koteletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Hansen97

Ja nogen der har en god opskrift til fadkoteletter???

Jeg har disse ting : koteletter, ris, tomatsovs, mælk, krydderier, bacon...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Lone Jakobsen

du flækker koteletterne på langs, næsten helt ind til kanten. så kommer du bacon imellem imellem (og måske en skive ost hvis du har det)

Anmeld

21. september 2011

Lone Jakobsen

hov, så først nu at der stod fad

Anmeld

21. september 2011

Georgia

Hansen97 skriver:

Jeg havde da bare svitset bacon og kød, i fad. Mælk i panden efterfølgende med tomat, krydderi og hvis du har lidt grøn. Over kødet og i ovnen

Og så ris til - mums

Anmeld

21. september 2011

Hansen97

Georgia skriver:

Jeg havde da bare svitset bacon og kød, i fad. Mælk i panden efterfølgende med tomat, krydderi og hvis du har lidt grøn. Over kødet og i ovnen

Og så ris til - mums

Det var en god idé... tak!!

Anmeld

21. september 2011

Georgia

Hansen97 skriver:

Det var en god idé... tak!!

Velbekomme - hvornår skal vi komme

Anmeld

21. september 2011

Peanut

Hansen97 skriver:

Min opskrift:

Koteletter brunes og lægges i fad.

Løg, bacon, hvidløg og cocktailpølser brunes derefter, og fordeles over koteletterne.

Så blander du fløde og dåsetomat ca 50/50 (jeg plejer at bruge cremfine eller madfløde for at det ikke bliver for fedt) - og varmer den op i en gryde. Tilsætter boullion, salt, peber og andre krydderier, hvis det ønskes. Pas på at "sovsen" ikke bliver for varm, så fløden klumper.

"Sovsen" hældes over i fadet.

Sættes i ovnen ved 150 grader varmluft i ca 20 min, hvorefter du skruer varmen ned på 115-125 grader (afhænig af din ovn) og lader retten stå der i yderligere 3 timer.

Serverer kogte ris, samt stegte champignoner til...

Håber du kan bruge det til noget, om ikke andet, kan du passe det lidt til, så det passer bedre til jeres smag  

Anmeld

21. september 2011

Hansen97

Georgia skriver:

Velbekomme - hvornår skal vi komme

Hi hi... desværre vi har kun lige nok til os selv i dag......

Anmeld

21. september 2011

Hansen97

Peanut skriver:

Min opskrift:

Koteletter brunes og lægges i fad.

Løg, bacon, hvidløg og cocktailpølser brunes derefter, og fordeles over koteletterne.

Så blander du fløde og dåsetomat ca 50/50 (jeg plejer at bruge cremfine eller madfløde for at det ikke bliver for fedt) - og varmer den op i en gryde. Tilsætter boullion, salt, peber og andre krydderier, hvis det ønskes. Pas på at "sovsen" ikke bliver for varm, så fløden klumper.

"Sovsen" hældes over i fadet.

Sættes i ovnen ved 150 grader varmluft i ca 20 min, hvorefter du skruer varmen ned på 115-125 grader (afhænig af din ovn) og lader retten stå der i yderligere 3 timer.

Serverer kogte ris, samt stegte champignoner til...

Håber du kan bruge det til noget, om ikke andet, kan du passe det lidt til, så det passer bedre til jeres smag  

Den opskrift bruger jeg tit..men havde ikke mange ingredienser hjemme i dag og ville ikke starte bilen så tænkte der var nogen der havde nogle gode ideer...med det vi havde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.