Hængevugge - ny i DK - er total solgt! Erfaring søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mulleunge skriver:

Nej nej hvis man hænger den, og baby læner sig en dag de har lært at sidde op og læner sig ud over er der langt at falde ned :/ det skete for min veninde som havde en vugge der hang, jeg havde selv overvejet det men turde så ikke da de jo følger babys krop og hvis de læner sig ud over kan de falde ud men man kan selvfølgelig lade vær med at hænge den så den hænger højt ?? ..

Ah, på den måde.  Altså der er en model man både kan stille på gulvet, og hænge op. Og det er den jeg er lidt tosset med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Mauser.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ah, på den måde.  Altså der er en model man både kan stille på gulvet, og hænge op. Og det er den jeg er lidt tosset med 

Åh ja okay (; jeg syntes at den er vildt fed, jeg ville nok hænge den med så hænge den så langt ned at den ikke var højere end en normal vugge hvis du forstår? at den på gulvet syntes jeg er lidt koldt for baby .. Så skal den stå på noget hvilket også ville være fedt (;

Anmeld

24. september 2011

Zafir

Altså herhjemme har vi jo brugt slyngevugge til Frigg og det er bare ALLETIDEEEEEEERS!!!!!!!!! Så idéen er jeg med på.
Jeg har jo ikke nogen erfaringer med den der model, men den ser ikke lige ud som om at man lige kan have den med i en bil.
Vi har jo slet ikke brugt barnevogn fx til frigg, fordi vi jo har haft hende tl at sove udenfor i slyngevuggen til lur og når vi har været på besøg, eller på viking eller andet. DRØN SMART!!!!

Jeg tror den er fin, selvom den er mere uhandy end slyngevuggen

Anmeld

24. september 2011

dorthemus

Zafir skriver:

Altså herhjemme har vi jo brugt slyngevugge til Frigg og det er bare ALLETIDEEEEEEERS!!!!!!!!! Så idéen er jeg med på.
Jeg har jo ikke nogen erfaringer med den der model, men den ser ikke lige ud som om at man lige kan have den med i en bil.
Vi har jo slet ikke brugt barnevogn fx til frigg, fordi vi jo har haft hende tl at sove udenfor i slyngevuggen til lur og når vi har været på besøg, eller på viking eller andet. DRØN SMART!!!!

Hvis jeg skulle have flere børn...hvilket jeg ikke skal  Så ville jeg også vælge en slyngevugge

Anmeld

21. januar 2012

Sara_S

Zafir skriver:

Hej og undskyld jeg skriver i en ret gammel tråd, men jeg er nødt til at spørge Zafir:

Har du KUN brugt slyngevugge til Frigg? Må de godt sove i den altid, også om natten?

Jeg overvejer faktisk at købe sådan en slyngevugge(den fra natur sway) til vores nr. 2... men har ikke råd til at investere i både en slyngevugge OG en almindelig vugge 

Anmeld

21. januar 2012

Zafir

Sara_S skriver:

Hej og undskyld jeg skriver i en ret gammel tråd, men jeg er nødt til at spørge Zafir:

Har du KUN brugt slyngevugge til Frigg? Må de godt sove i den altid, også om natten?

Jeg overvejer faktisk at købe sådan en slyngevugge(den fra natur sway) til vores nr. 2... men har ikke råd til at investere i både en slyngevugge OG en almindelig vugge 

JA Vi har KUN brugt slyngevugge til Frigg. Herhjemme, både om dagen og om natten og når vi har været på ferie, og hos bedsteforældre osv.
Det eneste jeg ærgrer mig over, er at vi ikke havde den til Idun, dengang hun var lille.
Vi har fået penge fra bedster osv til Frigg i fødselsdagsgave, så jeg skal bare have bestilt junior modellen.
Vil du måske købe Friggs? Det eneste du ikke får med er karmbeslaget, det er slidt og vi beholder det til junior modellen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.