Emmaljunga cerox klapvogn - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. september 2011

sismofutten

Hejsa,

Vi har købt en skøn Emmaljunga cerox klapvogn, men den er desværre ret så brugt :-(
Jeg mangler lidt små ting til den, bl.a. en sele - hvor kan man købe sådan en henne?
Og så kunne vi også godt bruge en "fod-pose", eller hvad den hedder - hvor finder jeg en som er nogenlunde billig?
Og så skal den altså lige strammes op, da stelet er blevet meget løst - er det nogen man selv kan gøre, eller kan må gå til en forhandler, eller hvordan?

Håber at der er nogen der kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

An&Jo

vil faktisk anbefale dig at købe en almindelig barnevognssele og sætte deri, det gjorde jeg i min, fordi det giver barnet større bevægelsesfrihed når det sidder der..

Fodposen synes jeg du skal søge om på guloggratis eller dba, eller eventuelt se om forhandleren har nogen fra sidste års modeller til at ligge, de er gerne lidt billigere..

Stellet kan man vidst godt stramme op selv, men jeg ville ikke gøre det i frygt for at ødelægge noget, så der ville jeg bestemt gå til en forhandler og få dem til at gøre det.. de gør det gerne mod et lille beløb hvis vognen ikke har mere garanti tilbage..

Held og lykke med din nye vogn.. hvis jeg ikke døjede så meget med ryggen havde jeg haft min endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.