Autostol fra 18kg til 3årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. september 2011

<3

Ja min lille store dreng kan nu ikke længere være i hans autostol 9-18kg, så nu skal vi købe en større. Men fordi han kun er 3år - fylder snart 4år så er jeg ikke meget for at købe en der kun bruger voksensele... Det skal lige siges at han også er høj ml.115-120cm tror vi

Så anbefal gerne hvad I har gjort

Kh Kirsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

132319

Hold da op, en høj dreng du har vi har købt en autostol fra Recaro som kan indstilles i højden som barnet vokser, den er super god

Anmeld

21. september 2011

<3

132319 skriver:

Hold da op, en høj dreng du har vi har købt en autostol fra Recaro som kan indstilles i højden som barnet vokser, den er super god

ja han er stor af alder Det har heldigvis udlignet her over årerne men stadig stor

Recaro - har du et link? Tak!

Anmeld

21. september 2011

Joan ( Smallie )

Så skal du jo over i en stol der hedder 9 til 36 kg men når han er så høj kan han jo ikke være i 5 punktselen og så er du over i 3 punksele alligevel.

Og du siger han har sidet i en 9 til 18 kg stol til nu. Har han hovede ikke ravet over kanten på stolen og selerne er de ikke komme fra omme bag han ryg? det må de nemlig ikke.

Nå mit råd er at købe en 15 til 36 kg stol til ham. Min dreng har siddet i sådan en siden han var 3 fordi han ikke kunne være i den anden mere.

Anmeld

21. september 2011

<3

Joan ( Smallie ) skriver:

Så skal du jo over i en stol der hedder 9 til 36 kg men når han er så høj kan han jo ikke være i 5 punktselen og så er du over i 3 punksele alligevel.

Og du siger han har sidet i en 9 til 18 kg stol til nu. Har han hovede ikke ravet over kanten på stolen og selerne er de ikke komme fra omme bag han ryg? det må de nemlig ikke.

Nå mit råd er at købe en 15 til 36 kg stol til ham. Min dreng har siddet i sådan en siden han var 3 fordi han ikke kunne være i den anden mere.

Selernes nederste punkt hvis du forstår var nede under hans skuldrer sidste vi kørte i bil - i sommerferien. Vi har ikke bil selv og kører måske i bil 3-4 gange om året.Så det var der vi blev klar over at nu skulle han have en større. Han har ligget omkring de 20kg (17-20kg) siden han var 1,5 år og der var han alt for lille til at komme op i tre punktsele.

Så det er ikke noget vi får afprøvet hverdag og langt fra noget som vi bruger regelmæssigt. Derfor skal det jo alligevel være i orden.

Hans hoved stak op over kanten på sin baby autostol selvom han ikke var de 13kg så det ved jeg godt.

Nu skal vi bruge autostol her igen snart - skal på landet til føsda - og derfor står vi og skal købe nu.

Giver det mening?

Hvad har du?

Anmeld

21. september 2011

Joan ( Smallie )

mrs X skriver:

Selernes nederste punkt hvis du forstår var nede under hans skuldrer sidste vi kørte i bil - i sommerferien. Vi har ikke bil selv og kører måske i bil 3-4 gange om året.Så det var der vi blev klar over at nu skulle han have en større. Han har ligget omkring de 20kg (17-20kg) siden han var 1,5 år og der var han alt for lille til at komme op i tre punktsele.

Så det er ikke noget vi får afprøvet hverdag og langt fra noget som vi bruger regelmæssigt. Derfor skal det jo alligevel være i orden.

Hans hoved stak op over kanten på sin baby autostol selvom han ikke var de 13kg så det ved jeg godt.

Nu skal vi bruge autostol her igen snart - skal på landet til føsda - og derfor står vi og skal købe nu.

Giver det mening?

Hvad har du?

Ja det giver fint mening.

Jeg vil tilråde en 15-36 kg stol det kan sættes i 3 punktsele.

Min søn http://www.alttilmorogbarn.dk/shop/cybex-free-fix-eclipse-1214p.html sådan en den er købt fordi han er en bred knægt

Hans skulder kunne ikke være i en rømer ellers havde han nok fået sådan en.

Lillesøster ved jeg ikke hvad hun får endnu for hun er slet ikke så bred som han er.

men du kan jo kigge på gul og gratis der kan du nemt finde mange fine nå nu i ikke bruger den mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.