for lang til barnevogn? hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. september 2011

FruHolm <3

nu har jeg gået idag og tænkt over hvornår barnevognen bliver for lille i liggemål til min søn,.

så hvor lange/høje var jeres børn da det var slut med barnevog og hvor langt var liggemålet i den?

har tænkt meget på det for dengang han var 4½ uge sagde SP at han var for stor til liften så han skulle bare direkte i barnevognen .

håber nogen vil dele lidt erfaring

knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Toshiba

MinBabyOscar <3 skriver:

nu har jeg gået idag og tænkt over hvornår barnevognen bliver for lille i liggemål til min søn,.

så hvor lange/høje var jeres børn da det var slut med barnevog og hvor langt var liggemålet i den?

har tænkt meget på det for dengang han var 4½ uge sagde SP at han var for stor til liften så han skulle bare direkte i barnevognen .

knus 

min søn brugte hans (97 cm) til han var 3 år - benene lå bøjet men han VILLE sove i den

Anmeld

20. september 2011

FruHolm <3

Toshiba skriver:

min søn brugte hans (97 cm) til han var 3 år - benene lå bøjet men han VILLE sove i den

hehe okay , så langt tid tror jeg ikk Oscar kan ligge i sin

dejligt han var glad for den

Anmeld

20. september 2011

Hvem?

MinBabyOscar <3 skriver:

knus 

Min dreng er 20 mdr og er omkring 95 cm, han har/havde en barnevogn på 97 men den var simplethen for lille, han ku slet ikke være der, så købte en tvillingbarnevogn, som han nu lægger på skrå i og lillebror har overtaget hans alm. barnevogn

Anmeld

20. september 2011

FruHolm <3

Bondefruen skriver:

Min dreng er 20 mdr og er omkring 95 cm, han har/havde en barnevogn på 97 men den var simplethen for lille, han ku slet ikke være der, så købte en tvillingbarnevogn, som han nu lægger på skrå i og lillebror har overtaget hans alm. barnevogn

okay , det var da også en løsning

synes faktisk ikk barnevogne er så lange, hvertfald ikk når man tænker på hvor hurtigt mange børn vokser

Anmeld

20. september 2011

Hvem?

MinBabyOscar <3 skriver:

okay , det var da også en løsning

synes faktisk ikk barnevogne er så lange, hvertfald ikk når man tænker på hvor hurtigt mange børn vokser

Nej, og min dreng er jo ikke meget mere end 1,5 år, men han er også meget lang/stor af sin alder, men stadig "lille af alder"; så han har jo stadig brug for sin middagslur.

Anmeld

20. september 2011

FruHolm <3

Bondefruen skriver:

Nej, og min dreng er jo ikke meget mere end 1,5 år, men han er også meget lang/stor af sin alder, men stadig "lille af alder"; så han har jo stadig brug for sin middagslur.

ja det er det samme her , min dreng ligger over den øverste kurve i længde og vægt så han ender nok med at skulle sove lur inde i sin seng efter vinteren :/  men det må man jo tage med

Anmeld

20. september 2011

Hvem?

MinBabyOscar <3 skriver:

ja det er det samme her , min dreng ligger over den øverste kurve i længde og vægt så han ender nok med at skulle sove lur inde i sin seng efter vinteren :/  men det må man jo tage med

Det gjorde min dreng også en overgang indtil jeg fandt en tvillingebarnevogn med det lange mål der ikke kostede en million..

Anmeld

20. september 2011

FruHolm <3

Bondefruen skriver:

Det gjorde min dreng også en overgang indtil jeg fandt en tvillingebarnevogn med det lange mål der ikke kostede en million..

okay

kunne være jeg skulle have fat i kærestens bedste ven , han arbejder i babysam så han må lige kunne hjælpe lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.