Babyværelser (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

hey er min søns værelse

billederne er ca 1 måned gamle, der er siden kommet mere legetøj og højdemåler på vægen. og så mangler jeg stadig at male motiver på vægen og at finde den helt rigtige loftlampe og så skal jeg have købt en cd-afspiller 

vi har kun boet her i knap 1½ måned så der er ikk kun hans værelse der har lidt mangler

Ih, det er da et rigtig fint værelse! Er sikker på, at jeres lille baby nok skal blive glad for det (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Anonym trådstarter

Winnie skriver:

Her hjemme har babyer ikke værelse, men sover hos os, så er det også meget nemmere at amme om natten 

Mem held og lykke med PB  for jer.

Hm, det havde jeg egentlig ikke overvejet - måske fordi vi (mine søskende og jeg) aldrig har sovet i mine forældres soveværelse..

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Jeg har ingen billeder endnu, da vi først flytter ind i vores nye lejlighed i weekenden. Men vi vil heller ikke kende kønnet og er enige om at værelset skal være kønsneutral (ikke lyserødt/lyseblåt) og med mange farver og figurer.

De ideer jeg leger med i hovedet lige nu, er at male 2 store firkanter på væggen - en grøn og en lilla (måske, vi har ikke besluttet os for farverne endnu). Vi vil nok også prøve at finde nogle sjove wallstickers i mange farver, fx med dyr. Og så noget med nogle forskellig farvede hylder og legetøjskasser. Hmmm synes det lyder lidt roddet lige nu med alle de ting/farver, men jeg er sikker på, at når vi kommer igang så ryger nogler ideer nok væk igen og andre kommer til - og så ender vi det (for os) perfekte børneværelse!

Og så får vi nogle legemøbler fra min barndom (bænk, stol og bord), som den lille kan bruge, når han/hun bliver større.

Puslebordet regner vi bare er en alm. kommode med en puslemadras på og med en sjov uro over.

Børneværelset bliver nok mest et pusle/legetøjsopbevaringsrum i starten, men der kommer også en tremmeseng derind, til når han/hun bliver ca. 6 måneder. I soveværelset har vi en vugge, der går i arv i min kærestes familie.

Jeg har købt en gyngestol til vores køkkenalrum, hvor jeg kan sidde i dagtimerne og hygge med/amme den lille . Tror vi kommer mest til at være her (børneværelset ligget lige op af dette rum), da der er lyst og dejligt og meget gulvplads.

Håber ikke det blev for forvirrende, det er lidt svært at beskrive sine tanker, når man har så mange, og der intet konkret er endnu

Held og lykke med PB og jeg håber, I også snart kan begynde at indrette et børneværelse !

Lyder som om et bliver et rigtig dejligt værelse og at det kommer til at få nogle skønne fukntioner! Hihi, dejligt, at det ikke kun er mig, der har mange tanker - og ønsker et kønsneutralt værelse (:

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Jeg tror det er lidt svært, for de fleste idag vælger jo at få kønnet afvide så de kan gå og fin pudse værelserne under graviditeten. 

Jeg kan lige få taget nogle billeder af min søns værelse senere. 

Jeg vil meget gerne se billeder - al inspiration er velkommen (:

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Du må godt se Oscars , men det er bestemt ikke neutralt

Som tidligere sagt; al inspiration er velkommen! Jeg drømmer lidt om måske et værelse i sart lysegul - det kan vel godt bruges både til en dreng eller pige? (:

Anmeld

21. september 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Som tidligere sagt; al inspiration er velkommen! Jeg drømmer lidt om måske et værelse i sart lysegul - det kan vel godt bruges både til en dreng eller pige? (:

Tja måske .. Personligt er jeg ikke selv til farver på alle vægge på et væresle .. På Oscars gamle værelse var halvdelen af værelset blåt .. Altså det gik en meter op ad væggen .. Nu er der ingen farve .. Men tager lige lidt billeder af det

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Tja måske .. Personligt er jeg ikke selv til farver på alle vægge på et væresle .. På Oscars gamle værelse var halvdelen af værelset blåt .. Altså det gik en meter op ad væggen .. Nu er der ingen farve .. Men tager lige lidt billeder af det

Jeg mener heller ikke gult som i gult-over-alt, men mere som det overordnede "farvetema" (:

Anmeld

21. september 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg mener heller ikke gult som i gult-over-alt, men mere som det overordnede "farvetema" (:

Nåå på den måde ..

Hmm jo det kan man nok godt

Her er lige lidt billeder ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nåå på den måde ..

Hmm jo det kan man nok godt

Her er lige lidt billeder ...

Ej, det er godt nok et fint værelse!

Anmeld

21. september 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg vil meget gerne se billeder - al inspiration er velkommen (:

Ligger dem lige op senere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.