LilleMie skriver:
Jeg har ingen billeder endnu, da vi først flytter ind i vores nye lejlighed i weekenden. Men vi vil heller ikke kende kønnet og er enige om at værelset skal være kønsneutral (ikke lyserødt/lyseblåt) og med mange farver og figurer.
De ideer jeg leger med i hovedet lige nu, er at male 2 store firkanter på væggen - en grøn og en lilla (måske, vi har ikke besluttet os for farverne endnu). Vi vil nok også prøve at finde nogle sjove wallstickers i mange farver, fx med dyr. Og så noget med nogle forskellig farvede hylder og legetøjskasser. Hmmm synes det lyder lidt roddet lige nu med alle de ting/farver, men jeg er sikker på, at når vi kommer igang så ryger nogler ideer nok væk igen og andre kommer til - og så ender vi det (for os) perfekte børneværelse!
Og så får vi nogle legemøbler fra min barndom (bænk, stol og bord), som den lille kan bruge, når han/hun bliver større.
Puslebordet regner vi bare er en alm. kommode med en puslemadras på og med en sjov uro over.
Børneværelset bliver nok mest et pusle/legetøjsopbevaringsrum i starten, men der kommer også en tremmeseng derind, til når han/hun bliver ca. 6 måneder. I soveværelset har vi en vugge, der går i arv i min kærestes familie.
Jeg har købt en gyngestol til vores køkkenalrum, hvor jeg kan sidde i dagtimerne og hygge med/amme den lille
. Tror vi kommer mest til at være her (børneværelset ligget lige op af dette rum), da der er lyst og dejligt og meget gulvplads.
Håber ikke det blev for forvirrende, det er lidt svært at beskrive sine tanker, når man har så mange, og der intet konkret er endnu 
Held og lykke med PB og jeg håber, I også snart kan begynde at indrette et børneværelse
!
Lyder som om et bliver et rigtig dejligt værelse og at det kommer til at få nogle skønne fukntioner! Hihi, dejligt, at det ikke kun er mig, der har mange tanker - og ønsker et kønsneutralt værelse (: