Daniel blev 1 år i går (19sep)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. september 2011

GitteC78

Hej

Så blev min lille Daniel basse 1 år i går .

Hold da op hvor er det første år gået hurtigt, alt for hurtigt. Han rejser sig op ved alt, og går mange ture rundt om sofabordet . Han kravler rundt i hele huset. Bliver spændende hvornår han tager sine første skridt.

Her er lige et par billeder fra i går. Det sidste billede er fra i dag hos dagplejen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

B&J

Sikke en dejlig og SMUK  Daniel du har dig

og stort tillykke med din store dreng igår... hold da op ja 1år tiden flyver bare afsted kan ikke holde op med at tænke på jamen så er de snart 18 hihihi men ikke for hurtig..

Anmeld

20. september 2011

GitteC78

B&J skriver:

Sikke en dejlig og SMUK  Daniel du har dig

og stort tillykke med din store dreng igår... hold da op ja 1år tiden flyver bare afsted kan ikke holde op med at tænke på jamen så er de snart 18 hihihi men ikke for hurtig..

Tak skal du have

Ja du har ret, tiden flyver afsted. Ja inden man ser sig om, er de 18 år og tænker på at flytte hjemmefra. Ville være dejligt hvis man kunne stoppe tiden

Anmeld

20. september 2011

B&J

GitteC78 skriver:

Tak skal du have

Ja du har ret, tiden flyver afsted. Ja inden man ser sig om, er de 18 år og tænker på at flytte hjemmefra. Ville være dejligt hvis man kunne stoppe tiden

Jeg er helt enig med dig jeg kunne virkelig også godt bruge man kunne stoppe tiden ind i mellem

Anmeld

20. september 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Tillykke, Daniel..

Hvor går det bare hurtigt..

Det ser ud som om han havde en dejlig dag..

Anmeld

21. september 2011

GitteC78

AnjaM skriver:

Tillykke, Daniel..

Hvor går det bare hurtigt..

Det ser ud som om han havde en dejlig dag..

Tak.. Du kan tro han havde en god dag både mandag og tirsdag.

Anmeld

21. september 2011

linemus

Tillykke med ham

Jeg er enig i, at det første år går aaaaalt for hurtigt. Gad godt kunne stoppe tiden ind imellem

- Line

Anmeld

21. september 2011

GitteC78

linemus skriver:

Tillykke med ham

Jeg er enig i, at det første år går aaaaalt for hurtigt. Gad godt kunne stoppe tiden ind imellem

- Line

Tak skal du have

Ja ville være dejligt at stoppe tiden og bare nyde at de stadig er små. Da Daniel var få mdr. ønskede jeg tiden gik hurtigt så han kunne blive stor, men nu er så så stor at han ikke gider sidde og hygge i sofaén sammen med mig...

Anmeld

21. september 2011

linemus

GitteC78 skriver:

Tak skal du have

Ja ville være dejligt at stoppe tiden og bare nyde at de stadig er små. Da Daniel var få mdr. ønskede jeg tiden gik hurtigt så han kunne blive stor, men nu er så så stor at han ikke gider sidde og hygge i sofaén sammen med mig...

Åh ja, jeg savner også alle krammene og at blive nysset og bare sidde og nusse Sofie er min 4. så jeg har lært at påskønne tiden, men alligevel er det gået for stærkt. Nu er hun 16 mdr. og der er bare fuld fart på hele tiden

Anmeld

21. september 2011

Camillee

Tillykke med hans første år
skønne billeder(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.