Følsesmæssigt helvede i mit hoved.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Anonym

metski83 skriver:

Tak for det

Deter 8 måned vi prøver, og har bare haft så mange anderledes symptomer denne gang.

Men tør ikke håbe, den plejer jo bare at være negativ

kender godt til det, men 8 mdr er jo ingen tid, her prøvede vi i 4½ år inden vi stod med en positiv test...men syntes da du skulle teste...i stedet for at gå rundt og have det sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Mauser.

test søde (; det ander gør dig endnu mere dårlig jo .. fingre for at den er positiv.

Anmeld

21. september 2011

metski83

Anonym skriver:

kender godt til det, men 8 mdr er jo ingen tid, her prøvede vi i 4½ år inden vi stod med en positiv test...men syntes da du skulle teste...i stedet for at gå rundt og have det sådan...

Syntes ellers 8 måneder er længe.

syntes alle her inde bliver gravide me det samme

Men kan godt se i har prøvet længere. Har i fået hjælp til det ?

Der er jo ikke andet at gøre end at teste nej, og gør det nok også i morgen, hvis mens ikke dukker op i dag.

Fra at intet have mærket af de symptomer jeg plejer denne måned, til at have mange mens smerter nu, men stadig ingen mens

Anmeld

21. september 2011

metski83

Mulleunge skriver:

test søde (; det ander gør dig endnu mere dårlig jo .. fingre for at den er positiv.

Tak for det Ja der er ikke andet for. Regner med at teste i morgen, hvis mens ike er kommet.

Fra at ikke have de symptomer jeg plejer denne måned, til mange mens smerter nu, dog ingen mens. Det har jeg ikke prøvet før.

Men er den der ikke denne gang, må jeg hellere gøre hvad du siger ÆL tests,.

Anmeld

21. september 2011

Anonym

metski83 skriver:

Syntes ellers 8 måneder er længe.

syntes alle her inde bliver gravide me det samme

Men kan godt se i har prøvet længere. Har i fået hjælp til det ?

Der er jo ikke andet at gøre end at teste nej, og gør det nok også i morgen, hvis mens ikke dukker op i dag.

Fra at intet have mærket af de symptomer jeg plejer denne måned, til at have mange mens smerter nu, men stadig ingen mens

Nej vi kunne ikke få noget hjælp, da vi havde en i forvejen, og da jeg ikke var normal vægtig på det tidspunkt...

Anmeld

21. september 2011

Madam Blå

Kan godt forstå, at du ikke tør at teste. Men det er næsten det nemmeste bare at få det overstået - og så tage den derfra

Håber virkelig for dig, at den er positiv!

Anmeld

21. september 2011

metski83

Anonym skriver:

Nej vi kunne ikke få noget hjælp, da vi havde en i forvejen, og da jeg ikke var normal vægtig på det tidspunkt...

Okay kan man ikke få hjælp når man har en ??? Hmm

Det kan man vel godt nu, hvor man så selv skal betale ?

Men så kom det af sig selv ?

Jeg er også gået igang med at tabe mig, vejer alt for meget. Så i tilfælde af at vi nu skule have hjælp, så kan jeg ligeså godt gøre det nu.

Men det tager så laaaaaaang tid.

Anmeld

21. september 2011

Anonym

man kan ikke få hjælp af det offentlige hvis man har en i forvejen...og er man overvægtig kan man slet ikke få behandling...heller ikke hvis man selv betaler....vi vores tilfælde blev vi gravide på naturligvis...

Anmeld

21. september 2011

mortilfreja

Åh hvor jeg håber at den er der..

Jeg skulle selv have haft min mens igår.. Testede til morgen og efter 5 min kom der en ultra svag streg.. Kan ikke se om der er farve i..  Men har testet med de nye test fra Bilka og kender ikke til om de laver skyggestreger..

Test søde dig.. Måske er den der hos os begge

Anmeld

21. september 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Tak for det Ja der er ikke andet for. Regner med at teste i morgen, hvis mens ike er kommet.

Fra at ikke have de symptomer jeg plejer denne måned, til mange mens smerter nu, dog ingen mens. Det har jeg ikke prøvet før.

Men er den der ikke denne gang, må jeg hellere gøre hvad du siger ÆL tests,.

Det ville jeg gøre, det andet er sgu for nedslidende så hellere få afgjort om i kan blive gravide med test eller om i skal videre i systemet, andet bliver man jo skør af :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.