stop af amning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Dianaaa

jeg snakkede med en sundhedsp. den anden dag for at få nogen råd til at stoppe amning på en ordenligt måde, hun snakkede noget om de dersens piller der stopper mælkeproduktionen* , og at lægerne helst ikke vil give dem? de anbefaler at man ''trapper ned'' - you know what i mean  er der nogen der ved hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

afrobabies

Dianaaa skriver:

jeg snakkede med en sundhedsp. den anden dag for at få nogen råd til at stoppe amning på en ordenligt måde, hun snakkede noget om de dersens piller der stopper mælkeproduktionen* , og at lægerne helst ikke vil give dem? de anbefaler at man ''trapper ned'' - you know what i mean  er der nogen der ved hvorfor

Det er bedst for din krop selv at trappe ned... Det har jeg gjort med begge mine piger, hvor jeg gik fra at amme fuldt, til kun at amme morgen og aften, også stoppede det egentlig i løbet af nogle dage

Anmeld

21. september 2011

Dianaaa

afrobabies skriver:

Det er bedst for din krop selv at trappe ned... Det har jeg gjort med begge mine piger, hvor jeg gik fra at amme fuldt, til kun at amme morgen og aften, også stoppede det egentlig i løbet af nogle dage

ok tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.