Pigenavn der passer til Silas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Drømme

SilasMor skriver:

Ja, vi fik jo igår afvide at vi venter os en lillesøster, så nu skal vi bare have navnet på plads.

Vi har snakket om de tre ovenstående, og har da en ret god ide om hvilket et det skal være.

Men tænke lige jeg ville hører de damer (og herrer) herinde hvad I synes  

Søde og specielle navne

Det er dejligt at se nogle navne, der ikke er så populære

Jeg har stemt Raija. Jeg har aldrig hørt det før, men det er da vildt sødt

Ziva minder utroligt meget om Silas, så hvis I er til et navn der ligger tæt på storebroderens, så er det nok det.

Silas og Abby synes jeg ikke klinger vildt. De er selvfølgelig begge sådan lidt "halv-populære".. På den anden side lyder Abby og Silas faktisk meget sødt

Silas og Raija synes jeg lyder vildt sødt ! Som sagt har jeg aldrig hørt det navn før, men det er så sødt Og det klæder hinanden rigtig godt Så  for Raija

Held og lykke med navnevalget Husk det kommer an på hvad I kan lide, og ikke hvad andre synes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

TR

SilasMor skriver:

Ja, vi fik jo igår afvide at vi venter os en lillesøster, så nu skal vi bare have navnet på plads.

Vi har snakket om de tre ovenstående, og har da en ret god ide om hvilket et det skal være.

Men tænke lige jeg ville hører de damer (og herrer) herinde hvad I synes  

jeg har stemt Ziva .. Det sødt

Anmeld

20. september 2011

FruStolpe

Jeg har stemt blankt, jeg er ikke til de nævnte navne.

Jeg synes til gengæld at Silje ville passe godt

Carina

Anmeld

20. september 2011

Silas&Mille

Miss T skriver:

Silke

Bryder mig deværre ikke om de andre.

og jeg bryder mig ikke om Silke

min mor har ellers foreslået det

Anmeld

20. september 2011

Silas&Mille

Tak for jeres svar. Egentligt lidt sjovt at se hvor mange der ikke er til de navne. Men kan godt se vi er ret forskellige, for jeg bryder mig ikke om navnene Sille, Silke, Xenia, Zenia, Jhasmin, Silje, Sofie osv.

Vi har hele tiden sagt at fik vi en pige skulle hun hedde Ziva. Men vi er en smule i tvivl da det ligger meget tæt op af Silas. Men er 90% sikker på det bliver en Ziva, men man ved aldrig hvad vi kan finde på inden hun kommer til verdenen til februar

Anmeld

20. september 2011

Hvem?

SilasMor skriver:

Tak for jeres svar. Egentligt lidt sjovt at se hvor mange der ikke er til de navne. Men kan godt se vi er ret forskellige, for jeg bryder mig ikke om navnene Sille, Silke, Xenia, Zenia, Jhasmin, Silje, Sofie osv.

Vi har hele tiden sagt at fik vi en pige skulle hun hedde Ziva. Men vi er en smule i tvivl da det ligger meget tæt op af Silas. Men er 90% sikker på det bliver en Ziva, men man ved aldrig hvad vi kan finde på inden hun kommer til verdenen til februar

Hvis det er det i syntes, så det da det hun ska hedde

Anmeld

21. september 2011

Maddox

Mine børn hedder Silas og Filippa (bare i omvendt rækkefølge)

Jeg er slet ikke til navne der minder om hinanden, og er heller ikke til navne med samme forbogstav

Får jeg et barn mere, er det indtil videre navne som Aviaya/Aviaja og Tallulah, til en pige og Tristan, Romeo eller Augo (hvis kæresten skal bestemme - fodboldnørd!) til en dreng..

Anmeld

21. september 2011

Orkide86

Kan bedst li Abby

Anmeld

21. september 2011

kirsti

synes ikke rigtig nogen af dem passer til silas men ved omvendt heller ikke hvad det ellers kunne være

Anmeld

21. september 2011

Francisca

Hvad med Cia/zia/Sia ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.