Har brug for råd ang. udmalkning og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2011

lycly

Jeg har jo haft lidt problemer med amningen her på det sidste og min SP gav mig så det råd at malke ud engang imellem for at fortælle brysterne at de skal producere mere mælk. 

Men hvor ofte skal man malke ud? Jeg malker ud i flasker som jeg så kan give hende senere, så det ikke bare går til spilde. Men jeg vil jo ikke ende med at give flere flasker end bryst. 

Jeg malkede 70 ml ud i flaske i morges som jeg havde tænkt mig at give hende i aften fordi det altid er om aftenen at det virker som om jeg ikke kan mætte hende. Er det i øvrigt nok tror I? Eller skal jeg malke en flaske mere til i aften?

Arh det her flaske/udmalknings helvede er bare en by i Rusland for mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

lycly

Slet ingen ??

Anmeld

20. september 2011

lycly

Prøver lige en sidste gang

Anmeld

20. september 2011

Ryberg

altså dengang Lasse var lille... der malkede jeg ud på hvert bryst efter hver amning... så dvs. Lasse tog det han skulle have + jeg øgede mælkeproduktionen ved at malke mere ud...

Amningen gik dog i stykker, men jeg malkede fuldt ud til han var 5,5 måned... kan stadig høre den der elektroniske malke lyd

Jeg malkede ud 6-7 gange i døgnet...

kan kun fortælle min erfaring, ved ikke om du kan bruge det til noget?

Anmeld

20. september 2011

Marisen81

LunaLykke skriver:

Prøver lige en sidste gang

Kunne du ikke prøve at lægge hende til dit bryst først, og når du føler at de er "tomme" går du over til flasken. Så burde hun da blive mæt. Jeg er absolut ikke ekspert - men det er hvad jeg ville forsøge med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.