nyt stel til stokke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. september 2011

joojoo

Hej..Nogle som ved om man kan købe nyt stel til sin stokke barnevogn/klapvogn? og hvor meget koster det? Hav en dejlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

afrobabies

joojoo skriver:

Hej..Nogle som ved om man kan købe nyt stel til sin stokke barnevogn/klapvogn? og hvor meget koster det? Hav en dejlig dag

Vidste slet ikke at man kunne få stokke barnevogn/klapvogn

Anmeld

20. september 2011

An&Jo

det vil jeg godt tro du kan..

de sælger alle de andre "dele" hver for sig, så hvorfor ikke også stellet?? desuden kan man jo få et nyt stel hvis det andet går i stykker osv.. men hvad det koster aner jeg ikke..

prøv at sende en mail til babysam, der har jeg fået oplyst en ting eller to omkring ekstra dele til min vogn..

Anmeld

20. september 2011

morethanperfect

Joo det kan du godt .. Men du skal vidst til Stokke centeret i Århus

Anmeld

20. september 2011

An&Jo

morethanperfect skriver:

Joo det kan du godt .. Men du skal vidst til Stokke centeret i Århus

Det behøver man så vidt jeg ved ikke..

Jeg har "tit" bestilt noget hjem til min, og det sender de bare til den forretning man bor nærmest..
Babysam her i Aalborg ligger rigtig ofte inde med de forskellige ting ude på lageret..

Anmeld

20. september 2011

morethanperfect

An&Jo skriver:

Det behøver man så vidt jeg ved ikke..

Jeg har "tit" bestilt noget hjem til min, og det sender de bare til den forretning man bor nærmest..
Babysam her i Aalborg ligger rigtig ofte inde med de forskellige ting ude på lageret..

Hmm, dem i svendborg har ikke noget ..

De gange jeg har været derinde har de sagt jeg skulle til Århus

Anmeld

20. september 2011

An&Jo

morethanperfect skriver:

Hmm, dem i svendborg har ikke noget ..

De gange jeg har været derinde har de sagt jeg skulle til Århus

Det var da skod..
Hmm måske det kommer an på butiksbestyreren??
Her for et par uger siden var jeg inde fordi der var gået et beslag i min kaleche (guderne må vide hvordan), og kunne komme ud dagen efter og få det skiftet.. Jeg havde fået stjålet mit indkøbsnet der er der foran, og det havde de liggende på lager, og det samme med regnslag og fluenet osv..

Så jeg har aldrig haft problemer med at få tingene til Aalborg så jeg ikke skulle så langt.. Heldigvis, for ellers havde jeg nok ikke fået hverken ny indkøbsnet eller lavet kalechen..

Anmeld

20. september 2011

morethanperfect

An&Jo skriver:

Det var da skod..
Hmm måske det kommer an på butiksbestyreren??
Her for et par uger siden var jeg inde fordi der var gået et beslag i min kaleche (guderne må vide hvordan), og kunne komme ud dagen efter og få det skiftet.. Jeg havde fået stjålet mit indkøbsnet der er der foran, og det havde de liggende på lager, og det samme med regnslag og fluenet osv..

Så jeg har aldrig haft problemer med at få tingene til Aalborg så jeg ikke skulle så langt.. Heldigvis, for ellers havde jeg nok ikke fået hverken ny indkøbsnet eller lavet kalechen..

Arr øv. Så er det vores by der har en dårlig babysam ! :/

Anmeld

20. september 2011

An&Jo

morethanperfect skriver:

Arr øv. Så er det vores by der har en dårlig babysam ! :/

vi har så til gengæld en ønskebørn der ikke er til at råbe hurra for..

Men det er godt nok træls at de slet ikke er villig til at få tingene bestilt hjem så man ikke skal så langt..

Anmeld

21. september 2011

joojoo

1000 tak for all feedbacks Håber babysam på amager har en god service så og kan bestille eller har sådan et stel på lager Nogle der ved hvilke dele man ikk kan bruge ifht.til den nye og gamle stokke model?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.