Syge børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Laura.

Min datter er heldigvis ikke syg, men det er en venindes datter.. Hun er omkring 4 mdr. gammel nu og min datter er 5½ mdr.
Min kæreste har lige været ramt af en god gang forkølelse og gudskelov at vi ikke blev smittet.

Så jeg kom til at tænkte på, hvornår jeres børn blev syge for første gang ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

CamiRon

Dk Lady skriver:

Min datter er heldigvis ikke syg, men det er en venindes datter.. Hun er omkring 4 mdr. gammel nu og min datter er 5½ mdr.
Min kæreste har lige været ramt af en god gang forkølelse og gudskelov at vi ikke blev smittet.

Min ældste datter var 8 mdr. da hun første gang blev forkølet hvilket resulterede i mellemørebetændelse nonstop i ugevis indetil hun fik lagt dræn i knap 11 mdr. gammel.

Min yngste datter blev forkølet da hun var 2 uger gammel, det satte sig til en RS-virus og vi blev indlagt da hun var 4 uger gammel. Som eftervirkning har hun fået astmatisk bronkitis.

Syntes mine unger blev ramt rigtig hårdt første gang de blev syge - sidenhen har det lagt sig lidt. De bliver da stadig snottede men ikke i samme kaliber.

Anmeld

20. september 2011

DitteFisk

Jeg tror kun min søn var et par måneder da han blev forkølet o_O ved ikke om det gr for at være syg.. Men det var han så resten af vinteren (han er født først i november)..
Men første gang han blev sådan rigtig syg var vist da han fik mellemørebetædelse, da han var 6 måneder.. han fik lagt dræn første gang allerede da han var 7 måneder Og så igen da han var 11 måneder. Og der har heldigvis ikk været noget med de ører siden..

Anmeld

20. september 2011

Laura.

CamiRon skriver:

Min ældste datter var 8 mdr. da hun første gang blev forkølet hvilket resulterede i mellemørebetændelse nonstop i ugevis indetil hun fik lagt dræn i knap 11 mdr. gammel.

Min yngste datter blev forkølet da hun var 2 uger gammel, det satte sig til en RS-virus og vi blev indlagt da hun var 4 uger gammel. Som eftervirkning har hun fået astmatisk bronkitis.

Syntes mine unger blev ramt rigtig hårdt første gang de blev syge - sidenhen har det lagt sig lidt. De bliver da stadig snottede men ikke i samme kaliber.

åh de stakler... Og værre bliver det vel når de kommer i institution (staves)? Jeg tænker at børnene nemt kan smitte hinanden..? Jeg glæder mig ikke til den dag hvor min datter bliver syg.. puhaaa..

Anmeld

20. september 2011

Laura.

Gigl skriver:

Jeg tror kun min søn var et par måneder da han blev forkølet o_O ved ikke om det gr for at være syg.. Men det var han så resten af vinteren (han er født først i november)..
Men første gang han blev sådan rigtig syg var vist da han fik mellemørebetædelse, da han var 6 måneder.. han fik lagt dræn første gang allerede da han var 7 måneder Og så igen da han var 11 måneder. Og der har heldigvis ikk været noget med de ører siden..

Hold da op.... og mellemørebetændelse er bare det værste gang gylle... slet ikke til at holde ud, så stakkels pus...

Anmeld

20. september 2011

morethanperfect

Dk Lady skriver:

Lige nu .. Min søn er MEGA forkølet , hoster og snotter rigtig meget .. HAn er 10 mdr. og det er første gang . 

Anmeld

20. september 2011

Laura.

morethanperfect skriver:

Lige nu .. Min søn er MEGA forkølet , hoster og snotter rigtig meget .. HAn er 10 mdr. og det er første gang . 

Sikke noget... Hvordan er han om dagen, og sover han om natten ?

Anmeld

20. september 2011

morethanperfect

Dk Lady skriver:

Sikke noget... Hvordan er han om dagen, og sover han om natten ?

Pylret, og nej .. Sidste nat var han vågen fra 2 til halv 5 :/ 

Anmeld

20. september 2011

Laura.

morethanperfect skriver:

Pylret, og nej .. Sidste nat var han vågen fra 2 til halv 5 :/ 

Hvor er det synd..  God bedring med ham

Anmeld

21. september 2011

morethanperfect

Dk Lady skriver:

Hvor er det synd..  God bedring med ham

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.