Hvordan lyder jeres dagligdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Anonym trådstarter

Hvordan lyder jeres dagligdag med babyen?
Altså søvn, spisning og leg?

Hvordan 'aktivere' eller 'leger' i med jeres børn? (altså til dem der er en mdr gammel ca)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hvordan 'aktivere' eller 'leger' i med jeres børn? (altså til dem der er en mdr gammel ca)

Da min datter var 1 måned gammel, der var hun ikke særlig meget vågen, så der var ikke meget tid til leg, men havde en masse øjenkontakt under spisning og i tiden før og efter spisning, indtil hun gik omkuld og faldte i søvn

Anmeld

20. september 2011

signe.

Anonym skriver:

vores den yngste er 5 uger, og pt spiser, sover og skider han bare i løbet af en dag Han har lidt vågne perioder, og der tager jeg ham så op og lægger ham på mine lår og snakker med ham, og storebror får lov at være med

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

signe. skriver:

vores den yngste er 5 uger, og pt spiser, sover og skider han bare i løbet af en dag Han har lidt vågne perioder, og der tager jeg ham så op og lægger ham på mine lår og snakker med ham, og storebror får lov at være med

Ja okay Min sover nemlig også meget, men er meget vågen ved pusletid. Min sp sagde bare at jeg skulle lege med ham en time om dagen. men ved ikke hvornår man lige skulle lege med ham, når de jo bare sover,s piser og blir skiftet. Han er kun 3 uger Men han holder meget øjenkontankt når han er vågen, og blir selvfølgelig snakket med meget

Anmeld

20. september 2011

signe.

Anonym skriver:

Ja okay Min sover nemlig også meget, men er meget vågen ved pusletid. Min sp sagde bare at jeg skulle lege med ham en time om dagen. men ved ikke hvornår man lige skulle lege med ham, når de jo bare sover,s piser og blir skiftet. Han er kun 3 uger Men han holder meget øjenkontankt når han er vågen, og blir selvfølgelig snakket med meget

så vil jeg da sige du bare skal gøre som du gør nu.... så små babyer kan jo heller ikke overskue en hel masse leg og snak, så jeg synes da det du gør nu lyder helt fint

Anmeld

20. september 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Det er begrænset hvor meget man leger med et barn på kun 3 uger De sover det meste af dagen..

Da min datter var så lille havde vi bare meget øjenkontakt, når hun var vågen og snakkede stille og roligt til hende.. Vi legede ikke decideret med hende... Havde bare en masse kropskontakt de første par måneder.. Det er faktisk først her inden for den sidste måned, at vi er begyndt rigtig at lege.. Og hun er 3 mdr nu...

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Det er begrænset hvor meget man leger med et barn på kun 3 uger De sover det meste af dagen..

Da min datter var så lille havde vi bare meget øjenkontakt, når hun var vågen og snakkede stille og roligt til hende.. Vi legede ikke decideret med hende... Havde bare en masse kropskontakt de første par måneder.. Det er faktisk først her inden for den sidste måned, at vi er begyndt rigtig at lege.. Og hun er 3 mdr nu...

Ja okay Havde bare gået og tænkt over det efter sp havde sagt at jeg skulle lege med ham

Anmeld

20. september 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Ja okay Havde bare gået og tænkt over det efter sp havde sagt at jeg skulle lege med ham

ja det kan jeg godt forstå.... men tror ikke hun mener lege, som at du skal have legetøj frem osv.

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

ja det kan jeg godt forstå.... men tror ikke hun mener lege, som at du skal have legetøj frem osv.

Jo det kan være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.