Jamie 6 måneder (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. september 2011

MIWULA

Så blev vores lillemand 6 måneder for 1 uge siden hold da op tiden går hurtigt. Kan nu også sidde helt selv. skønt.   Og er begyndt og spise grød meget bedre end før.   Han vejer nu 8,850 kg og er 67 lang. En dejlig stor basse vi har oz. dejligt.

Kommer lige lidt billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Sitrani

Aaaaarrrrjjj, hvor er han en lækkertrold!!! Virkelig gode billede... Glæder mig til vores lille pige bliver ældre og kan en masse ting, spise grød og sidde op f.eks.

Anmeld

20. september 2011

Miia90

Hvor er han bare LÆKKER

Anmeld

20. september 2011

Den lykkelige

Ejjjj hvor er han bare sød og dejlig  Virkelig gode billeder..

Anmeld

20. september 2011

MIWULA

STN skriver:

Aaaaarrrrjjj, hvor er han en lækkertrold!!! Virkelig gode billede... Glæder mig til vores lille pige bliver ældre og kan en masse ting, spise grød og sidde op f.eks.

Tak  Ja det kan jeg godt forstå det gør tingene så meget lettere lige nu sidder han ved siden af mig og leger med en ledning fra computeren. hehe Og han er bom stille.

Anmeld

20. september 2011

MIWULA

Miia90 skriver:

Hvor er han bare LÆKKER

Tusind tak

Anmeld

20. september 2011

MIWULA

Den lykkelige skriver:

Ejjjj hvor er han bare sød og dejlig  Virkelig gode billeder..

Tak skal du ha.

Anmeld

20. september 2011

Sitrani

MIWULA skriver:

Tak  Ja det kan jeg godt forstå det gør tingene så meget lettere lige nu sidder han ved siden af mig og leger med en ledning fra computeren. hehe Og han er bom stille.

Fantastisk

Det gør en stor forskel når de kan bare LIDT selv... Kan også mærke at der er overskud til lidt mere nu, hvor min pige kan ligge lidt selv og kigge på legetøj.. men det er ikke ret længe af gangen endnu - vi skal virkelig have købt et legetæppe til hende, men bøjler der går op over, så hun kan nå at ramme til legetøjet... det tror jeg hun synes er lidt sjovere

Anmeld

20. september 2011

Mette M

MIWULA skriver:

Så blev vores lillemand 6 måneder for 1 uge siden hold da op tiden går hurtigt. Kan nu også sidde helt selv. skønt.   Og er begyndt og spise grød meget bedre end før.   Han vejer nu 8,850 kg og er 67 lang. En dejlig stor basse vi har oz. dejligt.

Kommer lige lidt billeder.

Hvor ser han dejlig ud

Anmeld

20. september 2011

MIWULA

STN skriver:

Fantastisk

Det gør en stor forskel når de kan bare LIDT selv... Kan også mærke at der er overskud til lidt mere nu, hvor min pige kan ligge lidt selv og kigge på legetøj.. men det er ikke ret længe af gangen endnu - vi skal virkelig have købt et legetæppe til hende, men bøjler der går op over, så hun kan nå at ramme til legetøjet... det tror jeg hun synes er lidt sjovere

Ja nemlig. oz bare de minutter de starter med at kunne er skønt så man lige hurtigt kan nå nogle ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.