Livet som twins mor i Ulleby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. september 2011

ulleby

Puha hvor er det alng tid siden jeg har været her inde!!! Men livet som tvillinge mor til de damer har budt på mange overraskelser.

først hatten af for alle mødre og hvordan kan i dog finde tid til at være online eller mon jeg disponere tiden forkert.... Damerne vokser fint, de har nu fået deres navn og der er blevet holdt fest for dem. Vi har skam også været på vores 1. familie ferie i sommerhus - det gik over alt forventning og vi har nu 2 damer der er kommet på grød. Ellers har jeg ammet dem fuldt i små 5 måneder - ammer dem skam stadigvæk men kun få gange dagligt de er blevet sultne og vil vokse.

De fandt en hjertefejl på Ella som de følger men de regner med hun vokser fra den, vi vidste godt det ville være en mulighed da hun kun havde 2 kar i navlestrengen. De går begge til kontrol med deres hofter men ellers arter de sig flot! Jeg er en meget stolt mor - der har hænderne fulde

Er ked af jeg ikke melder mig så tit her inde - men følger lidt med på sidelinjen - håber på forståelse. Dejligt at se alle jeres maver, unger og følge jeres hverdag - samt at hente gode råd og vejledning til hverdagens små problemer

Håber jeg snart kan finde noget mere overskud - ellers bare en lille kort hilsen fra Ulleby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

hekran

ulleby skriver:

Puha hvor er det alng tid siden jeg har været her inde!!! Men livet som tvillinge mor til de damer har budt på mange overraskelser.

først hatten af for alle mødre og hvordan kan i dog finde tid til at være online eller mon jeg disponere tiden forkert.... Damerne vokser fint, de har nu fået deres navn og der er blevet holdt fest for dem. Vi har skam også været på vores 1. familie ferie i sommerhus - det gik over alt forventning og vi har nu 2 damer der er kommet på grød. Ellers har jeg ammet dem fuldt i små 5 måneder - ammer dem skam stadigvæk men kun få gange dagligt de er blevet sultne og vil vokse.

De fandt en hjertefejl på Ella som de følger men de regner med hun vokser fra den, vi vidste godt det ville være en mulighed da hun kun havde 2 kar i navlestrengen. De går begge til kontrol med deres hofter men ellers arter de sig flot! Jeg er en meget stolt mor - der har hænderne fulde

Er ked af jeg ikke melder mig så tit her inde - men følger lidt med på sidelinjen - håber på forståelse. Dejligt at se alle jeres maver, unger og følge jeres hverdag - samt at hente gode råd og vejledning til hverdagens små problemer

Håber jeg snart kan finde noget mere overskud - ellers bare en lille kort hilsen fra Ulleby

Stor stor respekt til dig! Jeg er selv tvilling og har fået hele historien fra min mor. Jeg har bare en enorm respekt for tvillingemødre! Hvor er du sej!

Og at amme to børn fuldt ud i 5 måneder - shit, det er godt gået! Jeg kan godt forstå, at du ikke har så meget tid mellem hænderne. 

Sejt! Tillykke med de to små. Håber at Ellas hjertefejl går over uden problemer!

Anmeld

6. oktober 2011

linemus

Tillykke med navnefesten

Jeg tror ikke, du disponerer forkert Der er simpelthen bare meget at se til med sådanne to størrelser, og så får du forhåbentligt sovet lidt indimellem også, istedet for at sidde sendt om aftenen foran computeren, når der endelig er ro, som visse andre kan finde på...

Du får lige resten i en pb

- Line

Anmeld

6. oktober 2011

Kofoed.

Havde slet ikke set du habde skrevet det her, meeen nu lå jeg så også i fødsel på det tidspunkt

Godt det går fint hos jer, selvom der er nogle problemer, men er det ikke altid sådan med småbørn?

Anmeld

7. oktober 2011

ulleby

Tak for jeres søde svar - dejligt i stadigvæk skriver

Kofoed: Jeg tror du har ret der er altid start problemer - især hvis de er for tidlig fødte og små i det! Men hva de kan hvad de skal og de vokser flot!

Line: Tak for dine søde ord og din pb - jeg vender stærkt tilbage!

Marita: Fedt der er nogle der er forstående - det betyder meget for mig.

Anmeld

12. oktober 2011

twinboys

ulleby skriver:

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu du er tilbage... Du har været vildt meget savnet og dejligt at se de flotte billeder af damerne...

Kan godt huske da mine drenge var små, da var overskuet heller ikke til meget andet end dem...

Men iiiihhh glæder mig til at følge damerne mere nu...

Mvh tvillingemoder Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.