Puha hvor er det alng tid siden jeg har været her inde!!!
Men livet som tvillinge mor til de damer har budt på mange overraskelser.
først hatten af for alle mødre og hvordan kan i dog finde tid til at være online eller mon jeg disponere tiden forkert.... Damerne vokser fint, de har nu fået deres navn og der er blevet holdt fest for dem. Vi har skam også været på vores 1. familie ferie i sommerhus - det gik over alt forventning og vi har nu 2 damer der er kommet på grød. Ellers har jeg ammet dem fuldt i små 5 måneder - ammer dem skam stadigvæk men kun få gange dagligt de er blevet sultne og vil vokse.
De fandt en hjertefejl på Ella som de følger men de regner med hun vokser fra den, vi vidste godt det ville være en mulighed da hun kun havde 2 kar i navlestrengen. De går begge til kontrol med deres hofter men ellers arter de sig flot!
Jeg er en meget stolt mor - der har hænderne fulde
Er ked af jeg ikke melder mig så tit her inde - men følger lidt med på sidelinjen - håber på forståelse. Dejligt at se alle jeres maver, unger og følge jeres hverdag - samt at hente gode råd og vejledning til hverdagens små problemer
Håber jeg snart kan finde noget mere overskud - ellers bare en lille kort hilsen fra Ulleby
Anmeld