7/7 ordning - Hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Anonym trådstarter

Skriver lige som anonym, håber det er okay.

Vi står og skal have 7/7 ordning (jeg er kæreste med børnenes far) 

Mit spørgsmål lyder på hvordan gør man? Skal far stadig betale børnebidrag og andre ting?

Det drejer sig om 2 børn (4+6år) så vi står jo lidt med måsen i postkassen hvis HUN stadig skal have div penge, selvom børnene er her i 7 dage og hun har dem i 7 dage..

Og hvordan med børnepengene? Skal børnene så have adresse her og ved moderen?

Håber det er til at forstå hvor jeg gerne vil hen?

Hjælp - Er på bar bund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om tråden ligger rigtig..

Men er der slet ingen som kan hjælpe? :/

Anmeld

20. september 2011

regalprime

Hej.

Har en veninde der har det samme. Der hvor børnenes adresse står er der til der falder børnepenge. De har en aftale om at hun betaler frisør aktiviteter osv, og han så betaler noget andet. evt pasning. Svar nok??

Anmeld

20. september 2011

Valle81

Anonym skriver:

Mit spørgsmål lyder på hvordan gør man? Skal far stadig betale børnebidrag og andre ting?

Det drejer sig om 2 børn (4+6år) så vi står jo lidt med måsen i postkassen hvis HUN stadig skal have div penge, selvom børnene er her i 7 dage og hun har dem i 7 dage..

Hjælp - Er på bar bund.

Hey, faderskabs bidrag bortfalder ved 7 7 ordning.

Børnepengene vil følge moderen med mindre de har adresse hos dig og i det tilfælde tror jeg selv i skal gøre opmærksom på dette

Anmeld

20. september 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Hjælp - Er på bar bund.

Heey..Vi har lige været der for godt et år siden og hvis i får 7/7 ordening frafalder børnebidraget til bopælsforældren da der så vil være ligeligt fordelt med mad udgifter, tøj osv... Bopælsforældren vil stadig få børnepenge fra kommunen som vil gå ind for dækning af institution osv som bopælsforældren skal betale.. Derudover forventes det man deler udgifter som fritidsaktiviteter ovs..Der skal være utrolig særlige forhold hvis man skal bibeholde bidraget. Vi kunne ikke få bidraget her trods vi betalte ALT og hun ingenting så længe den anden part påstår de betaler halv halv...Håber det gav mening trods manglende linieskift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.