Der blev jeg virkelig snydt - tak for alt jeres ve-støv <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Heej piger...

Lige en update her fra mig, og ikke en glad en af slagsen

Havde regelmæssige veer fra kl. 19 til jeg lagde mig til at sove omkring kl. 24 - og hvad vågner jeg op til? Plukveer og ondt i lænden... Øv øv øv - var SÅ sikker på jeg skulle til og være mor, men hun snyder godt og grundigt derinde Var lige knap 4 min. imellem dem, da jeg lagde mig til at sove - besluttede mig for at se, om jeg kunne få noget søvn, for selv om de bed rigtig rigtig godt, så synes jeg de skulle tage lidt til i styrke, før jeg ville kontakte FG - men efter 1 times tid faldte jeg i søvn...

Har lige været til JM her kl. 8, og hun mente jeg var rigtig godt igang med at gøre mig klar til en fødsel og at lillepigen havde boret sig godt og grundigt ned, hun kunne ihvertfald ikke rokke med hovedet overhovedet, så nu er det bare og vente og håbe på det snart sker Hun vurderede hende til omkring 3400-3500 gram

Har lige støvsuget hele hytten og vasket gulv i håb om, at det kan sætte gang i sagerne igen

Tak for alle jeres søde tanker og beskeder i går og i dag piger - det varmer helt ind, og nu nævner jeg intet om veer eller noget, før jeg er HELT sikker eller hun er kommet ud

øv øv, var helt sikker på at du lagde med prinsessen i armene nu  ihh, så må vi vente igen igen.. bliver nu ved med at sende ve-støv afsted til dig  det kan ikke passe at en af os ikke snart skal igang hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

CamillaValby

Ejjjj den lille snyder

For at du MEGET snart ser hende. Også må du også gerne sende noget støv til mig

Anmeld

20. september 2011

twinboys

Maalene skriver:

Heej piger...

Lige en update her fra mig, og ikke en glad en af slagsen

Havde regelmæssige veer fra kl. 19 til jeg lagde mig til at sove omkring kl. 24 - og hvad vågner jeg op til? Plukveer og ondt i lænden... Øv øv øv - var SÅ sikker på jeg skulle til og være mor, men hun snyder godt og grundigt derinde Var lige knap 4 min. imellem dem, da jeg lagde mig til at sove - besluttede mig for at se, om jeg kunne få noget søvn, for selv om de bed rigtig rigtig godt, så synes jeg de skulle tage lidt til i styrke, før jeg ville kontakte FG - men efter 1 times tid faldte jeg i søvn...

Har lige været til JM her kl. 8, og hun mente jeg var rigtig godt igang med at gøre mig klar til en fødsel og at lillepigen havde boret sig godt og grundigt ned, hun kunne ihvertfald ikke rokke med hovedet overhovedet, så nu er det bare og vente og håbe på det snart sker Hun vurderede hende til omkring 3400-3500 gram

Har lige støvsuget hele hytten og vasket gulv i håb om, at det kan sætte gang i sagerne igen

Tak for alle jeres søde tanker og beskeder i går og i dag piger - det varmer helt ind, og nu nævner jeg intet om veer eller noget, før jeg er HELT sikker eller hun er kommet ud

Ve- støv afsendt

Anmeld

20. september 2011

Maalene

NNM skriver:

ja nemlig.

ja går også hele tiden og kikker efter tegnblødning når jeg har været på toilet men der er intet men det havde jeg heller ikke sidst. der gik vandet bare og så kom veerne med 2 minutter i mellem lige med det samme næsten og selve fødslen tog ja 6½ time fra vandet var gået så hurtig gik det.

ja det er også det jeg ser mest frem til at det nok kommer til at gå hurtigere den her gang, det ligger til min familie at føde hurtig.

Haha - vi er bare total desperate

Håber virkelig også bare vandet går i en ordentlig skylle her (gerne i aften) Så hun kan komme ud til os

Ej, hvor skønt med så hurtig en fødsel... Min mor fik AK begge gange og min nevøs fødsel tog 17 timer, så det tegner ikke så godt for mig Hulk - men jeg er SÅ klar uanset hvor mange timer jeg skal ligge der

Anmeld

20. september 2011

Maalene

benjamins'mor skriver:

Ja, ellers så tag et dejligt varmt brusebad.   Det fik da veerne til at tage lidt mere til ved mig. Ellers gå igang med at bage, bare det at du står op skulle vidst hjælpe for så tynger baby ned af og sætter gang i det. 

Det var faktisk efter et langt, varmt brusebad det gik igang i går, så det må jeg prøve igen

Haha - har bagt, bagt og bagt, og vores kummefryser er fyldt til randen, så nu er det slut med at bage

Anmeld

20. september 2011

Maalene

***S*** skriver:

Du går en skøøn tid i møde!!  Det er helt ubeskriveligt!

Det går rigtig godt med ham, vi er ved at finde rytme!  Meen skal stadig lige vænne mig til søvn mangel...

Håber du får en nem og hurtig fødsel snart!!

Dejligt at høre - kan slet ikke vente længere nu

Dejligt at høre - men bliver godt, når han får rytmen helt på plads, så du kan indhente lidt søvn

Tusind mange tak - håber jeg virkelig også

Anmeld

20. september 2011

B&J

Nej sikke en snyder altså hvor er det ene lille bestem dame i har i maven.. hihihi en rigtig bølle..

sender en masse veestøv og håber hun snart bestemmer sig for at komme ud til jer

Anmeld

20. september 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

øv øv, var helt sikker på at du lagde med prinsessen i armene nu  ihh, så må vi vente igen igen.. bliver nu ved med at sende ve-støv afsted til dig  det kan ikke passe at en af os ikke snart skal igang hehe 

Ja, var SÅ sikker på, at det var nu, men der blev jeg godt nok snydt... Øv øv øv

Hehe... Nej, synes godt nok det er for groft, at vi begge to skal pines sådan

Har lige fået tid til igangsættelse i dag den 3. oktober - gisp Der er jo en EVIGHED til!

Tusind tak for ve-støvet - sender lige en ordentlig bunke til dig også

Anmeld

20. september 2011

Maalene

CamillaValby skriver:

Ejjjj den lille snyder

For at du MEGET snart ser hende. Også må du også gerne sende noget støv til mig

Tusind tak søde

Sender lige en orkan afsted til dig også - nu må de da snart komme ud

Anmeld

20. september 2011

Maalene

twinboys skriver:

Ve- støv afsendt

Tusind mange tak - håber det er noget med "go" i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.