hvad skal jeg gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Anonym trådstarter

hej alle...

Jeg skriver til jer, fordi jeg har brug for råd til hvordan jeg skal komme videre med mit liv.. er netop ved at gennemgå en medicinsk abort, og så får jeg at vide at min lillebror skal være far.. situationen kommer sådan bag på mig, og oveni min egen ulykke og abort - så jeg kan slet ikke overskue nyheden. jeg har været dybt ulykkelig siden jeg fik nyheden, og følt at verden var så uretfærdig! er der nogle der har prøvet en lignende situation - i så fald, hvad gjorde i for at komme over det? hva ville andre gøre i sådan en situation? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Ayse*P

Det er helt normalt det du føler.. Selvom man godt kan føle sig lidt utilpas, for man burde jo egentlig være glad på deres vegne, men det kan godt være rigtig svært. 

Jeg havde lige mistet, og så kommer min søster glædeligt og fortæller hun er gravid, oven i købet med tvillinger! 

Det bedste du kan gøre er at tale om det, og ikke benægte dine følelser. I et par dage få talt ud om alle dine følelser, og få grædt ud. Bagefter så sørg for at have noget at beskæftige dig med. Det hjalp for mig. 

Anmeld

10. oktober 2011

Camillos

Det er svært at tro det kan være så hårdt når det er ens egen beslutning, men inderst inde knytter man næsten allerede fra dag et et bånd til fosteret. 

Jeg Kom hjem til mine forældre da min storebror var der de havde den gode nyhed at de skulle være forældre, og det skulle vi også hans kone og jeg var lige langt henne. Mine forældre var henrykte og overraskede. Men så skete det jeg aborterede "er sket 2 gange før". 

Jeg kan rigtig godt forstå dine følelser, man får nærmest et "had" over dem og man har ret til at være såret.

Det bliver bedere med tiden nu er min Nevø 4 måneder, og en dejlig dreng. 

Men det tager lang tid, der er stadigvæk nogle dage hvor jeg har set min nevø, er grædefærdig når jeg kommer hjem desværre, men det er jo også fordi der er en fortid fra min side bundet til ham. 

Du må endelig ligge et brev eller andet hvis du har brug for at skrive lidt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.