Grin med lyd...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Sitrani

min lille pige er en rigtig grinebidere... men uden lyd indtil videre.-.. hvornår begyndte jeres børn at grine med lyd, sådan rigtigt...?? Glæder mig sådan.. hun har kun gjort det lidt en enkelt gang....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Sitrani

20. september 2011

afrobabies

STN skriver:

min lille pige er en rigtig grinebidere... men uden lyd indtil videre.-.. hvornår begyndte jeres børn at grine med lyd, sådan rigtigt...?? Glæder mig sådan.. hun har kun gjort det lidt en enkelt gang....

Min yngste datter var 3 måneder ca Men tror da at det er lidt forskelligt, hvornår de gør det

Anmeld

20. september 2011

Den lykkelige

Vores har længe kunne grine helt vildt.. men også uden lyd.. det er først begyndt for en måned siden.. der var hun næsten 6 måneder.. og det er bare skøøøønt!!! Hvis jeg f.eks står i køkkenet og kan høre hende og farmand fjoller og hun så bare skriger af grin... århhh mit hjert smelter...  hvor gammel er din??

Anmeld

20. september 2011

Sitrani

Den lykkelige skriver:

Vores har længe kunne grine helt vildt.. men også uden lyd.. det er først begyndt for en måned siden.. der var hun næsten 6 måneder.. og det er bare skøøøønt!!! Hvis jeg f.eks står i køkkenet og kan høre hende og farmand fjoller og hun så bare skriger af grin... århhh mit hjert smelter...  hvor gammel er din??

hun blev 3 mdr i søndags Og har grint en enkelt gang med lyd -  så sødt... men hun pludrer en hel del også

Anmeld

20. september 2011

Den lykkelige

STN skriver:

hun blev 3 mdr i søndags Og har grint en enkelt gang med lyd -  så sødt... men hun pludrer en hel del også

Årh så kom det da meget tidligere end min.. det er bare noget afd et bedste at høre

Anmeld

20. september 2011

Sitrani

Den lykkelige skriver:

Årh så kom det da meget tidligere end min.. det er bare noget afd et bedste at høre

ja, men det var ikke meget lyd der kom, men kunne høre det var et lille grin Det er SÅ dejligt.... Men det har ikke været der siden...

Anmeld

20. september 2011

Den lykkelige

STN skriver:

ja, men det var ikke meget lyd der kom, men kunne høre det var et lille grin Det er SÅ dejligt.... Men det har ikke været der siden...

Håber det kommer hurtig igen

Anmeld

20. september 2011

Chris86

Kan ik liiiige huske sådan rigtigt hvornår det startede (4mdr måske), MEN hun griner SINDSYGT meget nu (5½mdr).. Det er hyle skægt, man behøver bare sige Bøøh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.