Møde for os i behandling (Sjælland)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2011

esiuol

Hej alle sammen,

Lisbeth1985 oprettede for et stykke tid siden en tråd om et møde for os i behandling, men desværre for Sjællands-folket, ville mødet komme til at foregå i Jylland, hvilket er lidt for langt væk for mange af os.

Vi talte derfor om, også at lave et møde på Sjælland

Jeg bor i Birkerød og kan godt lægge lejlighed til, hvis vi ikke bliver alt for mange. Men hvis der er stor tilslutning, ville jeg foretrække, om vi kunne finde et andet sted, da det mister lidt af hyggen at klemme mange personer ind på lidt plads

Som udspil til en dato foreslår jeg søndag d. 9. oktober. Hvad siger I til det? Nogen der har lyst til at være med til en kop kaffe og behandlingssnak?

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Lisbeth1985

Hvor er det en god ide!! Jeg opper den lige for dig:-)

Anmeld

20. september 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det kunne da være meget hyggeligt

Anmeld

21. september 2011

Lilotte87

Jeg er frisk og kan godt d. 9.

Jeg kan som sagt give et lift fx fra Helsingør eller Hillerød station, eller alt der imellem.

Lotte

Anmeld

21. september 2011

LISBETH:-)

Er det kun for dem i behandling uden børn eller er det for alle i behandling?

Anmeld

21. september 2011

Lilotte87

Jeg synes bestemt også det er for dem med børn 

Anmeld

21. september 2011

Putomanen

Øv, jeg må nok melde pas. Vi er jo ikke gået ud med,a t vi er i gang med PB og behandling, og nogle gange er verden meget lille. Jeg håber, at I kan få stablet et godt møde på benene

Anmeld

21. september 2011

Kay

ihh jeg vil rigtig gerne med skal lige tjeke kalenderen... (og orker ikke lige at rejse mig fra sofaen og hente den)

hvis der er nogle der kommer fra kbh siden kan jeg være belejlig med et lift fra lyngby station

Anmeld

21. september 2011

esiuol

Jeg har ikke gjort mig nogen særlige tanker, om det kun skulle være for dem i behandling uden børn eller for alle i behandling...

For min skyld skal I alle være velkomne!

Så med mindre, der er generel stemning for at det kun er dem uden børn, synes jeg vi skal sige, at det også er for dem med børn.

Anmeld

29. september 2011

esiuol

Kære alle jer der har udtrykt interesse for at deltage i en hygge-formiddag.

Jeg har det lidt svært med Projekt Baby i øjeblikket, og går så småt og overvejer, om næste insemineringsrunde skal være den sidste i et stykke tid.

Jeg trænger til at komme væk fra baby-tankerne og få kontrol over min krop igen både fysisk og følelsesmæssigt, og jeg trænger til igen at have indhold i min tilværelse, der ikke drejer sig om alt det, jeg mangler i mit liv. Jeg vil gerne igen have et liv, der handler om den jeg er nu, og ikke om det jeg endnu ikke er og måske aldrig bliver - mor.

Derfor tror jeg heller ikke, at det vil være det bedste for mig at mødes med jer alle om små to ugers tid og snakke behandling mv., da jeg vil gøre mit bedste for at glemme alt om behandling og babyer det næste lange stykke tid.

Jeg vil derfor for mit eget vedkommende gerne aflyse arrangementet, men jeg vil bestemt opfordrer jer andre til stadig at holde fast i at mødes. Det må desværre bare blive et andet sted end hos mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.