Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har været på apoteket i dag og hente to pakker puregon. Der står at jeg skal bruge en pen til det. Er det en jeg får udleveret på hospitalet, når jeg skal instrueres i at tage hormonerne? De sagde nemlig ikke noget på apoteket om det, og jeg har ikke fået andre recepter eller instrukser.
Håber I kan hjælpe mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa. Ja, pennen får du udleveret samtidig med at du får instrukser i hvordan den skal bruges..
Åh, det er jeg glad for at høre. Jeg kunne lige forestille mig, at jeg dukker op uden pennen, og at de ikke kan vise mig hvordan jeg skal tage hormonerne, når jeg ikke har pennen med.
Tak for hjælpen
Vi fik udleveret pennen på Skejby Det vidste sig så, at jeg skulle have menopur i stedet, så jeg ligger inde med en pen, som aldrig er brugt.. Hvis du kommer til at mangle må du sige til, så kan jeg sende den til dig
Held og lykke med det
Lisbeth1985 skriver: Vi fik udleveret pennen på Skejby Det vidste sig så, at jeg skulle have menopur i stedet, så jeg ligger inde med en pen, som aldrig er brugt.. Hvis du kommer til at mangle må du sige til, så kan jeg sende den til dig Held og lykke med det
Tak, det skal jeg huske
Det var da forhåbentlig inden egenbetalingen? Ellers kan det da godt blive dyrt at have købt den forkerte medicin
Putomanen skriver: Tak, det skal jeg huske Det var da forhåbentlig inden egenbetalingen? Ellers kan det da godt blive dyrt at have købt den forkerte medicin
Lisbeth1985 skriver: Desværre ikke:-( Så nu har vi noget dyrt medicin liggende i køleskabet,som vi ikke har brug for:-(
Desværre ikke:-( Så nu har vi noget dyrt medicin liggende i køleskabet,som vi ikke har brug for:-(
Øv, det var sku ærgeligt!
Kan I bruge det i et andet forsøg, eller er der en grund til, at du ikke kan bruge puregon?
Putomanen skriver: Øv, det var sku ærgeligt! Kan I bruge det i et andet forsøg, eller er der en grund til, at du ikke kan bruge puregon?
Att: Lisbeth85 - Hvis du ser dette og stadig ligger inde med puregon, som du ikke skal bruge: Jeg har menopur, som jeg ikke skal bruge. Skal vi bytte?
Fru Linga
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128