movicol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.032 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. september 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

hvad er forskellen på movicol og movicol junoier? Min lægen har givet den lille recept på movicol, og bliver da lidt bekymret når jeg så finder ud af der er noget der hedder junior.

Er det bare mængden der er anderledes?

Der står på pakningen at det ikke anbefales til børn under 12 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

SjeBets

min datter har fået movicol igennem 1 år over flere gange .. altså hun har nok været på det sammen lagt 2-3 år  og det var det alm. og det var lægeordineret, hvad forskellen er ved jeg ikke, men jeg fik at vide på apoteket når det var lægeordineret var det ok at give sit barn, men det var ikke noget man "bare" skulle give sit barn ellers. 

Hov hun startede da hun var 4-5 år første gang hun fik det 

Anmeld

19. september 2011

eliasogmor

sommerbarn<3 skriver:

hvad er forskellen på movicol og movicol junoier? Min lægen har givet den lille recept på movicol, og bliver da lidt bekymret når jeg så finder ud af der er noget der hedder junior.

forskellen er at movicol er med citrus smag.. og movicol junior er neutral... ikke andet

Anmeld

19. september 2011

eliasogmor

sommerbarn<3 skriver:

min søn har fået det over et år nu....

Anmeld

19. september 2011

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
eliasogmor skriver:

forskellen er at movicol er med citrus smag.. og movicol junior er neutral... ikke andet

Og det er ok at sådan en bette for noget med citron? Han er 3 mdr.

Hvor meget giver du af gangen? her sagde lægen et kvart til et halvt brev.

Surt din har fået så længe, håber da ikke vi skal det her.

Anmeld

19. september 2011

eliasogmor

sommerbarn<3 skriver:

vi fik kun ordineret movicol junior,fordi han ikke kunne lide det alm movicol.. uhh ved ikke hvor meget du skal give.. vi startede på 6  breve og er nede på 1....så ved det ikke....

Anmeld

19. september 2011

sommerbarn<3

eliasogmor skriver:

vi fik kun ordineret movicol junior,fordi han ikke kunne lide det alm movicol.. uhh ved ikke hvor meget du skal give.. vi startede på 6  breve og er nede på 1....så ved det ikke....

Okay, men forstår ikke hvorfor de ikke giver junioe når nu det findes.

Anmeld

19. september 2011

Lulle25

Movicol og movicol junior er det samme blot med og uden smag. Min søn har fået det godt 1 år nu, og kan huske min læge ikke vidste der var noget der hedder movisol junior, han mente det var noget der kun blev brugt på børneafdelingen, så du kan roligt give dit barn movicol

Anmeld

19. september 2011

SHERO

sommerbarn<3 skriver:

Det er helt fint.. Fik min søn også, og utroligt nok eeelskede han det... Var helt tosset med smagen og drak det uden problemer.. de første par gange var selvfølgelig lige en tilvænning...

Men min læge sagde god for det..

Anmeld

19. september 2011

norenberg

min søn har fået det siden fødslen og i starten var det 1/20 del brev og senere 1/8 del brev men nu har vi trappet ham helt ud af det...vi har blandet det i mme og det er bare røget lige ned selvom det har været med citrus smag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.