Jeg har brug for noget hjælp(-;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. september 2011

ChristinaJ

Jeg får 2 venner på besøg i weekenden til spisning med der lille nyfødte søn!:-). og jeg vil rigtgt gerne lave en lækker middag til dem .

Jeg skal have fundet en 3 retters menu, men den må ikke bestå af fisk :-). Nogle der har nogle skønne retter! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

camillakrath

ChristinaJ skriver:

Jeg får 2 venner på besøg i weekenden til spisning med der lille nyfødte søn!:-). og jeg vil rigtgt gerne lave en lækker middag til dem .

Jeg skal have fundet en 3 retters menu, men den må ikke bestå af fisk :-). Nogle der har nogle skønne retter! 

Hvad med noget mørbrad i ovn med ost/urter eller andet i? Rullet med bacon! Og så med rodfrugter som tilbehør? Og måske en god tomatsalat med mozzarella

Anmeld

19. september 2011

ChristinaJ

camillakrath skriver:

Hvad med noget mørbrad i ovn med ost/urter eller andet i? Rullet med bacon! Og så med rodfrugter som tilbehør? Og måske en god tomatsalat med mozzarella

Det lyder rigtgt lækkert! :-). hvad med forret, det er den jeg syntes er sværest

Anmeld

19. september 2011

LLN

ChristinaJ skriver:

Hvad med tarteletter med høns i asparges til forret, det går man aldrig fejl af.

Anmeld

19. september 2011

ChristinaJ

perfekt!. i er jo super skønne!

Anmeld

19. september 2011

camillakrath

ChristinaJ skriver:

Det lyder rigtgt lækkert! :-). hvad med forret, det er den jeg syntes er sværest

Jeg har før lavet den her: http://www.arla.dk/opskrifter/filoruller-med-krydret-ost/

Det er super lækkert og uden fisk!

Eller også sådan nogen små ostesouffleer?

Anmeld

19. september 2011

ChristinaJ

ChristinaJ skriver:

perfekt!. i er jo super skønne!

perfekt i er jo super skønne!:-)

Anmeld

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ChristinaJ skriver:

Til dessert er brownie med is og bær da altid et hit. Og nemt. 

Anmeld

19. september 2011

ChristinaJ

camillakrath skriver:

Jeg har før lavet den her: http://www.arla.dk/opskrifter/filoruller-med-krydret-ost/

Det er super lækkert og uden fisk!

Eller også sådan nogen små ostesouffleer?

ja, det var en mulighed :-). 
Hvad er det der oste noget du skrev

Anmeld

19. september 2011

camillakrath

ChristinaJ skriver:

ja, det var en mulighed :-). 
Hvad er det der oste noget du skrev

http://www.arla.dk/opskrifter/Sma-ostesouffleer/

Den opskrift er også bare så lækker.

Ellers prøv at kigge inde på arla, de har så mange gode opskrifter, og synes de er nogenlunde til at gå til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.