Udredning blodprøver hos læge eller gyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Anonym trådstarter

Vi har lige bestilt tid hos gynækolog til udredning, men der er 1½ måneds ventetid... Så tænkte jeg at de der blodprøver der skal laves vel ligeså godt kan laves hos lægen i ventetiden?

Men er der en grund til de skal laves hos gyn? Hvor fik i dem lavet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Lisbeth1985

Jeg fik mine taget hos min egen læge

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg fik mine taget hos min egen læge

Ok, så må jeg nok hellere skrive til ham og spørge om ikke bare han kan tage den... er næsten åndssvagt at spilde den tid og først få lavet prøverne om 1½ mdr hvis de kan laves i ventetiden jo...

Anmeld

19. september 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Ok, så må jeg nok hellere skrive til ham og spørge om ikke bare han kan tage den... er næsten åndssvagt at spilde den tid og først få lavet prøverne om 1½ mdr hvis de kan laves i ventetiden jo...

Du skal bare lige være opmærksom på, at der er nogle af blodprøverne, der skal tages på et bestemt tidspunkt i cyklus.. Tror nok, at det er på 3.mensdag - det må du dog ikke hænge mig op på, da det er lææænge siden, at jeg fik taget mine..

Held og lykke

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Du skal bare lige være opmærksom på, at der er nogle af blodprøverne, der skal tages på et bestemt tidspunkt i cyklus.. Tror nok, at det er på 3.mensdag - det må du dog ikke hænge mig op på, da det er lææænge siden, at jeg fik taget mine..

Held og lykke

Det er netop det jeg ved, og jeg har fået en tid 5 dage efter den dag i min cyklus, og derfor skal der - ud over 1½ måneds ventetid på samtalen - gå yderligere en måned før de kan tage prøverne... Så derfor tænkte jeg at det jo ville speede processen lidt op hvis jeg bare fik dem lavet hos min læge ved næste cyklus start....

Anmeld

19. september 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Det er netop det jeg ved, og jeg har fået en tid 5 dage efter den dag i min cyklus, og derfor skal der - ud over 1½ måneds ventetid på samtalen - gå yderligere en måned før de kan tage prøverne... Så derfor tænkte jeg at det jo ville speede processen lidt op hvis jeg bare fik dem lavet hos min læge ved næste cyklus start....

Det er en god idé

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Det er en god idé

Godt så.. hehe... Håber lægen synes det samme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.