Asocial???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

Doktor Doolittle

Er jeg det Jeg når måske at se 1 max. 2 veninder om ugen, mere bliver det ikke til. I hverdagen orker jeg næsten ikke. Er det bare mig eller er der andre, der har det sådan? Jeg tænker nogen gange om det skyldes min depression? Eller om der måske bare ER travlt med 2 børn, job osv.

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Plysbjørnen

Jeg ser heller ikke rigtigt nogen, Men det er nok mest fordi jeg ikke rigtig har nogen veninder, jeg har en, og hende ser jeg sjældent...

Den eneste veninde jeg havde der ud over er jeg blevet uvenner med...

Betina

Anmeld

22. januar 2009

Fam. Madsen

Doktor Doolittle skriver:

Er jeg det Jeg når måske at se 1 max. 2 veninder om ugen, mere bliver det ikke til. I hverdagen orker jeg næsten ikke. Er det bare mig eller er der andre, der har det sådan? Jeg tænker nogen gange om det skyldes min depression? Eller om der måske bare ER travlt med 2 børn, job osv.

Tina

nej det synes jeg ikke for så er jeg også asocial og det synes jeg ikke jeg er og det er bestemt ikk være uge jeg er sammen med nogen af mine venner...

Anmeld

22. januar 2009

Diana...

Nej det er du overhoved ikke 1 til 2 gange om ugen synes jeg er flot med mand og børn...

Anmeld

22. januar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Her kan der gå uger mellem jeg ser venner/veninder. Jeg snakker jævnligt med dem via sms,mail eller opkald, men ses i virkeligheden sker faktisk ikke så tit, som jeg gerne ville. Mest pga. ay vi alle har en travl hverdag, og når det så er weekned, trækker familien også en del. Jeg har det nu fint med det, så nej, i min verden er du bestemt ikke asocial

Anmeld

22. januar 2009

Janep

nøø jeg sys faktisk det er flot du kan få tid til det 2 gange om ugen

Jeg er stadig på barsel så jeg ser en veninge 3 gange om ugen men kan slet ikk se hvordan det skal kunne lade sig gøre når jeg starter i skole igen

Men jeg syndes ihvertfald ikke du er asocial

Anmeld

22. januar 2009

Mormilla

Tina

Jeg har det lige som dig... Der kan godt gå to uger før jeg ser nogen. Men snakker eller skriver tit med mine veninder... Jeg bor et stykke fra dem, så det er svært at se dem tit...

Anmeld

22. januar 2009

MorCamilla

Tina

Jeg synes ikke du skal tænke sådan.. Jeg ser slet ikke mine veninder i hverdagene, (dog en meget sjælden gang i mellem sker det da) men jeg kan ikke overskue det... Gå på arbejde, hente Mikkel i børnehaven, vaske tøj, rydde lidt op osv osv samtidig med at have en veninde på besøg.
Så det er mere eller mindre kun i weekenderne jeg har overskud til det...

Anmeld

22. januar 2009

Kvindemin

Tina

Nej det er noget pjat. Her kan der gå 3 uger, har ikke overskud til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.