Ufrivillig fridag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

Doktor Doolittle

får jeg i morgen. Jeg blev ringet ned i vuggeren i dag, ba-bu-ba-bu, jeg skulle komme STRAKS, William var vågnet op efter lur med øjenbetændelse. Ned kom jeg susende i vuggeren og fandt en super frisk, glad dreng med verdens mindste klat øjensøvn i det ene øje Nå men nu har jeg da sat ham i behandling med øjendråber, og han må selvfølgelig ikke komme i vuggestuen i morgen, så vi snupper os en fridag hjemme

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Tullebobs

Der er ikke noget, der er så skidt at det ikke er godt for noget

Rigtig god hyggedag til jer imorgen

Kh Trine

Anmeld

22. januar 2009

Kvindemin

Doktor Doolittle skriver:

får jeg i morgen. Jeg blev ringet ned i vuggeren i dag, ba-bu-ba-bu, jeg skulle komme STRAKS, William var vågnet op efter lur med øjenbetændelse. Ned kom jeg susende i vuggeren og fandt en super frisk, glad dreng med verdens mindste klat øjensøvn i det ene øje Nå men nu har jeg da sat ham i behandling med øjendråber, og han må selvfølgelig ikke komme i vuggestuen i morgen, så vi snupper os en fridag hjemme

Tina

Så længe de er under behandling, må de da godt komme afsted

Anmeld

22. januar 2009

Pia

Chritinap skriver:

Så længe de er under behandling, må de da godt komme afsted

Lige mine ord..
De par gange Lærke har haft det har lægen sagt at så snart hun har fået det to gange feks aften og morgen, så må de komme afsted..

God bedring med ham..

Kh Pia.

Anmeld

23. januar 2009

Miamaja

det er maaske meget godt siden du og nummeren ikke har det saa godt

Anmeld

23. januar 2009

Doktor Doolittle

Pia skriver:

Lige mine ord..
De par gange Lærke har haft det har lægen sagt at så snart hun har fået det to gange feks aften og morgen, så må de komme afsted..

God bedring med ham..

Kh Pia.

I vores vuggestue skal de have været i behandling et døgn, før de må komme derned, hmmm..... Nå men jeg ser frem til en dejlig dag med min mindste guldklump <3

Anmeld

23. januar 2009

Pia.

Doktor Doolittle skriver:

I vores vuggestue skal de have været i behandling et døgn, før de må komme derned, hmmm..... Nå men jeg ser frem til en dejlig dag med min mindste guldklump <3

Det er klart også det bedste - for selvom de er i behandling er det ikke rart for barnet at komme afsted....

Så jeg syntes I skal nyde jeres forlænget weekend...

Knus Pia.

Anmeld

23. januar 2009

Doktor Doolittle

PiaR skriver:

Det er klart også det bedste - for selvom de er i behandling er det ikke rart for barnet at komme afsted....

Så jeg syntes I skal nyde jeres forlænget weekend...

Knus Pia.

Jeg er helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.