I kære børn for første gang - noget man skal se efter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Den kommende far

Så går turen i Kære børn for første gang. Vi har aldrig været der før da der er lidt langt til den nærmeste.

Er der noget de har der som man ikke kan få andre steder som vi lige skal huske og kigge på???

Det er nok det samme de har de fleste steder men kunne jo være der var noget særligt der er specielt for kære børn

MVH
Den kommende far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Silja&Noam

Næh ik rigtig.. De har stort set det samme som de andre steder, dog bare nogle andre og dyrere mærker..

Anmeld

19. september 2011

Den kommende far

SiljasMoar skriver:

Næh ik rigtig.. De har stort set det samme som de andre steder, dog bare nogle andre og dyrere mærker..

okay så sætter jeg ikke forventningerne så højt

MVH
Den kommende far

Anmeld

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Den kommende far skriver:

Så går turen i Kære børn for første gang. Vi har aldrig været der før da der er lidt langt til den nærmeste.

Er der noget de har der som man ikke kan få andre steder som vi lige skal huske og kigge på???

Det er nok det samme de har de fleste steder men kunne jo være der var noget særligt der er specielt for kære børn

MVH
Den kommende far

Tror de har det samme som de fleste andre steder. Jeg har en lokal Kære Børn, og den er rigtig god og hyggelig. Men tror det svinger meget fra sted til sted. 

Anmeld

19. september 2011

Den kommende far

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tror de har det samme som de fleste andre steder. Jeg har en lokal Kære Børn, og den er rigtig god og hyggelig. Men tror det svinger meget fra sted til sted. 

ved godt de har det samme som mange andre steder men kunne jo godt være de havde et eller andet der var specielt for dem

MVH
Den kommende far

Anmeld

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Den kommende far skriver:

ved godt de har det samme som mange andre steder men kunne jo godt være de havde et eller andet der var specielt for dem

MVH
Den kommende far

Tja, altså det er lidt forskelligt hvilke barnevogne de sælger i forhold til andre. Men det er svinger vist fra kæde til kæde. 

Anmeld

19. september 2011

Den kommende far

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tja, altså det er lidt forskelligt hvilke barnevogne de sælger i forhold til andre. Men det er svinger vist fra kæde til kæde. 

tror jeg du har ret i

MVH
Den kommende far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.