14 dage baby og bæresele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Jemion

Lillemanden han er 14 dage gammel og vi har fået en babybjörn bæresele som støtter hovedet og SP siger god for det men men hvor længe må de sidde der ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

marloutti

Jemion skriver:

Lillemanden han er 14 dage gammel og vi har fået en babybjörn bæresele som støtter hovedet og SP siger god for det men men hvor længe må de sidde der ?

Max 30 min. mener jeg...

Anmeld

19. september 2011

Brams

Ved ikke helt præcist hvor længe, men det er meget kort tror jeg. I det hele taget skal man passe på med at bruge en bæresele pga. at deres bækken får et meget stort tryk når de sidder som de gør. En slynge skulle være bedre har jeg hørt (dog aldrig brugt nogen af delene)

Anmeld

19. september 2011

dorthemus

Jeg ville ALDRIG bruge en babybjørn bæresele for de støtter ikke små børn ordentligt. De hænger og dingler med benene og bærer derfor hele deres vægt i bækkenet og det er meget hårdt for deres bløde rygge bl.a. undrer mig virkelig over din sundhedsplejerske! Jeg ville investere i en slynge hvor barnet kan ligge ned og det føles tættere på mor og den trygge tid i maven. En bæresele kan være rigtig god når barnet er ældre, men vælg så en hvor barnet sidder ned og derfor er understøttet helt ud i knæhaserne. Jeg har en Manduca bæresele som er uundværlig og nem at bruge. Du kan læse om den på www.mamaslife.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.