Bland en liter vand med en teske salt, lad det opløses og ta derefter en dl af det og bland lidt saft i. Derefter giver du ham lidt af gange, ca samme antal ml som hans vægt

så kan du løbende ovr dagen give ham det væske. Det genopretter salt og sukkerbalancen ( pedialyte hedder det de giver på børneafd.)

bruges på børneafd. Hvis barnet ik vil spise eller drikke. Kan du dog slet ik få noget i ham synes jeg du skal kontakte lægen og evt. Se om i kan komme op på børneambulatoriet og få pedialyte. Jeg harværet afsted 2 gange med min pige fordi hun ikke ville drikke eller spise. En fire timers tid eft hun er blevet madet med pedialyte ( gives i en sprøjte i minden hvert 5 min i 4 timer) har hun været i markant bedring

simpelthen et mirakelmiddel

. En anden tin er at et lille barn har faktisk kun brug for en dl mad pr måltid og taget i betragtning at din søn er syg, såsynes jeg han har spise fint. Vi andre har jo heller ikke ltst til mad når vi er syge

så etpres ham. Acceptere at han ik er sulten. Det vigtigste er at han drikker

giv evt. Ludt chokolade på en bolle. Her skal man altså se stort på sukker osv. Det handler mere om at han får lidt ind end hvad han spiser

God bedring med ham og er du utryg så ring lægen

kram
Anmeld