Jer med børn der ikke kunne tåle d-dråber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.592 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Muttitil1+1

Hej piger

Min søn lider af voldsomme smerter i maven. Han bliver helt rød i hovedet, trækker benene op under sig eller strækker sig og spænder i hele kroppen mens han græder. Det kommer i perioder af 30-45 min et par gange om dagen.
Jeg har været ved lægen, snakket med sundhedsplejersken og i øjeblikket får han zoneterapi, men det ser ikke ud til at hjælpe. Jeg er super frustreret og ked af det, for det skærer i mit hjerte at se min lille prins med så mange smerter

Jeg kom til at tænke på, om det kan være d-dråberne, der gør det? Hvordan reagerede jeres børn på dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Mor1012

NadiaSK skriver:

Hej piger

Min søn lider af voldsomme smerter i maven. Han bliver helt rød i hovedet, trækker benene op under sig eller strækker sig og spænder i hele kroppen mens han græder. Det kommer i perioder af 30-45 min et par gange om dagen.
Jeg har været ved lægen, snakket med sundhedsplejersken og i øjeblikket får han zoneterapi, men det ser ikke ud til at hjælpe. Jeg er super frustreret og ked af det, for det skærer i mit hjerte at se min lille prins med så mange smerter

Jeg kom til at tænke på, om det kan være d-dråberne, der gør det? Hvordan reagerede jeres børn på dem?

hejsa

hvor gammel er din søn ?

min datter var igenne, det samme, hun pressede, to benen op under sig og var lidt pylleret. vi prøvede de forskellige d dråber der var/er på markedet. og så gav vi hende dem hver 3 dag i stedet for hver dag og det hjalp. + vi gav dråber af mylicon

hun er 10 mdr og kan godt tåle drpber nu

Anmeld

19. september 2011

Balinus

Vi har ingen problemer med D-vit. dråber, da vi giver dem sammen med biogaia, det holder maven i orden.....

Anmeld

19. september 2011

Muttitil1+1

Emilie2010 skriver:

hejsa

hvor gammel er din søn ?

min datter var igenne, det samme, hun pressede, to benen op under sig og var lidt pylleret. vi prøvede de forskellige d dråber der var/er på markedet. og så gav vi hende dem hver 3 dag i stedet for hver dag og det hjalp. + vi gav dråber af mylicon

hun er 10 mdr og kan godt tåle drpber nu

Han er 6 uger

Anmeld

19. september 2011

Mor1012

NadiaSK skriver:

Han er 6 uger

okay jamen det jeg skrev er sådan vi har gjort det og idag er der ingenting

så du ku jo starte med at skifte til et andet D dråbe mærke, der er vist 3 forskellige på apoteket ..

og så evt give mylicon dråber også

Anmeld

19. september 2011

Muttitil1+1

Emilie2010 skriver:

okay jamen det jeg skrev er sådan vi har gjort det og idag er der ingenting

så du ku jo starte med at skifte til et andet D dråbe mærke, der er vist 3 forskellige på apoteket ..

og så evt give mylicon dråber også

Tak for dit svar

Vil helt sikkert prøve det af, for det er ikke til at holde ud at se ham så ulykkelig...

Anmeld

19. september 2011

Mor1012

NadiaSK skriver:

Tak for dit svar

Vil helt sikkert prøve det af, for det er ikke til at holde ud at se ham så ulykkelig...

nej da slet ikke til at holde ud, kan godt huske hvordan det var... og vi satte hele tiden spørgsmål ved, hva kan det være og hvorfor , hva gør vi , og hva kan vi gøre..

sp sagde det Ikke var d dråberne, fordi det er såååå få som ikke kan tåle det. og lægen sagde det godt ku være dem.

Men det hjalp at give mylicon + skifte d dråbe mærke og kun hver 3 dag og så give det om aftene INDEN sengetid og ikke om morgenen

Anmeld

19. september 2011

Marts<3

Olie kan være hårdt for babymaver, så måske du kunne prøve D-dråber der er vandbaseret?

Håber det ordner sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.