Emmaljunga Leatherette sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.013 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. september 2011

SukkerDronning

Jeg har Emmaljunga mondial duo combi vogn i cream leatherette til salg. Den er med cryptonite stel, det tilhørende regnslag og indbygget fluenet.

Den er købt midt januar 2011 og fremstår derfor helt ny, de to års garanti er også gældende endnu.

Jeg sælger den fordi den ikke passer til min lille families behov, men den er super lækker!

5800kr. Byd endelig

Jeg sætter nogle billeder ind så snart jeg har fået taget nogle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej, jeg kunne evt. godt være interesseret. Hvor i landet befinder den sig? 

Anmeld

19. september 2011

SukkerDronning

Nårh gud ja hehe hvor i landet Den står i Tølløse nær Holbæk

Anmeld

19. september 2011

SukkerDronning

Jeg har fået taget nogle billeder af klapvognsdelen. Batteriet gik dødt inden jeg nåede til barnevognsdelen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2011

Sirup skriver:

Nårh gud ja hehe hvor i landet Den står i Tølløse nær Holbæk

Tak, den ser fin ud. Vil meget gerne se den med barnevognsdelen også.  

Følger der lift med? 

Anmeld

19. september 2011

SukkerDronning

Tak Det kan jeg godt forstå du gerne vil, jeg skal prøve at se om jeg kan nå det i morgen Nej der følger desværre ingen lift med.

Anmeld

20. september 2011

Sirup skriver:

Tak Det kan jeg godt forstå du gerne vil, jeg skal prøve at se om jeg kan nå det i morgen Nej der følger desværre ingen lift med.

Ok, det vil være super. Det ok mht. lift.  

Anmeld

20. september 2011

SukkerDronning

Så har jeg fået taget billeder af barnevognsdelen

Da jeg tog billeder af vognen opdagede jeg nogle små sved pletter/ skjolder der oppe hvor hovedet ligger. Jeg har prøvet at tage et billed af det, men de er ikke tydlige nok, eller mit kamera er ikke godt nok Det er jo som man vil det..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2011

Sirup skriver:

Så har jeg fået taget billeder af barnevognsdelen

Da jeg tog billeder af vognen opdagede jeg nogle små sved pletter/ skjolder der oppe hvor hovedet ligger. Jeg har prøvet at tage et billed af det, men de er ikke tydlige nok, eller mit kamera er ikke godt nok Det er jo som man vil det..

Umiddelbart kan jeg ikke se noget, eller måske blot lidt gyldne skygger? Er det muligt at komme og kigge på den? Jeg kan se at stellet er lige det stel som jeg kan lide. 

Anmeld

21. september 2011

SukkerDronning

Nej jeg kunne heller ikke rigtig fange det med kameraret, men du skal da være mere end velkommen til at komme og kigge på den

Hvornår kunne det passe dig? Jeg valgte det stel fordi det har en metalkurv så man bedre kan læsse den godt op og fordi det skulle ruste mindre, syntes egentlig ikke at det var det flotteste men det skulle være det "bedste"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.