Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hey de damer
har lige et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med min datter.. min datter kan både kravle, rejse sig og sætte sig op.. men så er mit spørgsmål hvornår hun lære og rejse sig op og sidde når hun ligge på ryggen hvis i forstår hvornår gjorde jeres det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Følger lige med .. Har selv tænkt på det samme
Maja_4000 skriver: Følger lige med .. Har selv tænkt på det samme
bare i orden
AA10 skriver: hey de damer har lige et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med min datter.. min datter kan både kravle, rejse sig og sætte sig op.. men så er mit spørgsmål hvornår hun lære og rejse sig op og sidde når hun ligge på ryggen hvis i forstår hvornår gjorde jeres det
Valle81 skriver: Kan ikke huske det fra Asta, men anton er lige om lidt 18 mdr og ds meget mobil, krøb da Han var 4 mdr og kravlede tidligt og gik dagen før Han blev 13 mdrMen hvis hun ligger fladt på ryggen vender hans Sig altid om på om på maven og rejser sig op den vejVed ikke om det var det svar du ønskede
Kan ikke huske det fra Asta, men anton er lige om lidt 18 mdr og ds meget mobil, krøb da Han var 4 mdr og kravlede tidligt og gik dagen før Han blev 13 mdrMen hvis hun ligger fladt på ryggen vender hans Sig altid om på om på maven og rejser sig op den vejVed ikke om det var det svar du ønskede
hehe ok nej det er mere du ved hvis vi ligger på ryggen og vil sætte os op så gør vi det jo bare men hvornår de små pus gør det
Min søn gjorde det allerede ved 5 mdr.
benjamins'mor skriver: Min søn gjorde det allerede ved 5 mdr.
respekt
Altså sætte sig op af sig selv , eller bruge mavemusklerne til at komme op eller hvordan ???
AA10 skriver: respekt
Ja, han er skisme hurtigt fremme.
SP siger også han er en meget fremmelig dreng, han kunne trille fra side til side allerede fra fødslen! Og det er ikke ret normalt.
morethanperfect skriver: Altså sætte sig op af sig selv , eller bruge mavemusklerne til at komme op eller hvordan ???
ja med maven eller hvad man siger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128