Brænder I film og/eller musik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Brænder I musik/film fra originalerne eller fra nettet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.102 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

..

Kom til at tænke på hvor udbredt det mon er.. Jeg kunne personligt ikke drømme om at gøre det - stjæler jo heller ikke cd'er og film i butikkerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har stemt nej i denneher forbindelse - hvilket også er sandt. Men hvis jeg havde gjort det nogensinde, ville jeg jo ikke stemme ja, da man så resikere at få hele antipiratgruppen efter sig.

Jeg er så gammeldags, selvom jeg arbejder med computer og bruger computer hverdag, at jeg først for nyligt (ca 3 mrd siden) opdagede, hvordan jeg kunne ligge mine cd'er ind på min pc og derefter bruge dem til at lave playlister osv. af... Det kan jeg godt se fidus i. Men jeg ville aldrig have musik jeg ikke havde købt på en cd, gider heller ikke at KØBE mp3 filer fra nettet... Jeg vil have en CD, med æske, boklet og hele balladen Det er det halve af fornøjelsen!!

SÅdan har jeg det også med film. Jeg elsker film og hvis det er nogen jeg gerne vil eje, så vil jeg EJE dem. Ellers er det slet ikke sjovt. TIlgengæld kan jeg godt vente et par måneder, til de falder i pris. Jeg behøver ikke at købe dem, når de er SPLINTER nye

Anmeld

22. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Nej, jeg gør det heller aldrig.
Men det ville godt nok være fristende hvis jeg kunne finde ud af det...

Anmeld

22. januar 2009

Diana...

Nej jeg gør ikke selv og kunne ikke finde på det vil hellere ha den rigtig. Men min kæreste henter musik fra nettet, han laver selv musik til nettet også, og han "stjæler" ikke han betaler et beløb en gang om året. de fleste sider skal man betale på efter hånden...

Den eneste grund til jeg ikke selv gør det er fordi jeg synes det ser pænest ud og have den rigtig til at stå...

Anmeld

22. januar 2009

lonemus

Macrolf skriver:

Kom til at tænke på hvor udbredt det mon er.. Jeg kunne personligt ikke drømme om at gøre det - stjæler jo heller ikke cd'er og film i butikkerne..

Nej - jeg aner slet ikke hvordan man gør!
Det interesserer mig nu heller ikke, jeg er fint tilfreds med min radio

Og filmene kan jeg leje billigt nok på tanken eller i Blockbuster.

Lone

Anmeld

22. januar 2009

Becks

Nej det gør jeg ikke... Tror vist ikke engang jeg har en brænder på min com

Knus

Anmeld

23. januar 2009

Miamaja

jeg er DYBT lige glad med hvad andre gor

Anmeld

23. januar 2009

Heidi.

Nej.. Det gør jeg ikke.. Kunne dog heller ikke drømme om at skrive ja herinde hvis jeg gjorde..

Anmeld

23. januar 2009

Tynen

Jeg gør heller ikke.

Cdérne køber jeg altid originale.
Gider ikke bruge tid på at hente dem ned osv.

-Og så arbejder jeg jo et sted hvor det slet, slet ikke kan betale sig for mig at skulle brænde dvder.
Jeg låner dem for free

Anmeld

23. januar 2009

MorCamilla

Jeg har svaret køber af andre der brænder det.. Men det er kun musik... Brændte film vil jeg ikke have, vores DVD afspiller er meget følsom, så den kan ikke rigtig spille de brændte film...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.