Så skete det sku :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Vores lille prinsesse har nu fået sine to første tænder og så kan hun gå !!  Er skisme så stolt, at jeg blir nødt til at dele det med jer  Hun går ikk så godt, men hun går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

M&M's Mor

hun er bare så dygtig...forstår godt du er stolt...glæder mig til at se hende live snart...

Anmeld

18. september 2011

Nessie

Tillykke med de første skridt, det varer ikke længe inden hun suser derud af, som om hun altid har kunnet gå

Anmeld

18. september 2011

Dansker I Holland

MillesMor111010 skriver:

Vores lille prinsesse har nu fået sine to første tænder og så kan hun gå !!  Er skisme så stolt, at jeg blir nødt til at dele det med jer  Hun går ikk så godt, men hun går

Ihhh hvor skønt tillykke med det Min datter går osse meget snart hun er næsten 10 mdr

Anmeld

19. september 2011

Mor Til Oktober Børn

M&M's Mor skriver:

hun er bare så dygtig...forstår godt du er stolt...glæder mig til at se hende live snart...

Det skal du nok få lov til  

Anmeld

19. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Nessie skriver:

Tillykke med de første skridt, det varer ikke længe inden hun suser derud af, som om hun altid har kunnet gå

Tak nej, men hun kan godt lige slappe lidt a  mor kan ikk følge med mere 

Anmeld

19. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Dansker I Holland skriver:

Ihhh hvor skønt tillykke med det Min datter går osse meget snart hun er næsten 10 mdr

Tak De blir alt for hurtigt store  Har tit tænkt på hvor min lille baby blev a ?  synes det går lynhurtigt

Anmeld

19. september 2011

Muhmi

MillesMor111010 skriver:

Anmeld

21. september 2011

Dansker I Holland

MillesMor111010 skriver:

Tak De blir alt for hurtigt store  Har tit tænkt på hvor min lille baby blev a ?  synes det går lynhurtigt

Ja sådan tænker jeg osse tit når jeg ser min lille pige ggg.. Puha tiden flyver sq afsted :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.