Min første kage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.198 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. september 2011

MorEllen

Min kagebagning har nået nye højder i dag! Jeg har lavet en amerikansk fodbold!! Jeg har aldrig før lavet en kage med mmf, men det var da egentlig ret nemt! Den er lavet med sjokoladebund og sjokolademousse. For at få mmf'en brun brugte jeg saucekullør Bagefter kom jeg til at tænke på at det nok havde været bedre med kakaopulver, for smagens skyld, men men, farven blev iallefald som den skulle være

MMF'en blev ret bulket nede i kanten, hvis i forstår hvad jeg mener.. findes det nogen gode trick for at undgå det, eller er det bare sådan at det kræver en god portion øvelse?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Fam. Madsen

det er en flot kage, men ja tror kakao pulver er beder næste gang håber den smager godt afligevel

Anmeld

18. september 2011

CamillaSoefelt

Morellen skriver:

Min kagebagning har nået nye højder i dag! Jeg har lavet en amerikansk fodbold!! Jeg har aldrig før lavet en kage med mmf, men det var da egentlig ret nemt! Den er lavet med sjokoladebund og sjokolademousse. For at få mmf'en brun brugte jeg saucekullør Bagefter kom jeg til at tænke på at det nok havde været bedre med kakaopulver, for smagens skyld, men men, farven blev iallefald som den skulle være

MMF'en blev ret bulket nede i kanten, hvis i forstår hvad jeg mener.. findes det nogen gode trick for at undgå det, eller er det bare sådan at det kræver en god portion øvelse?

Ih så fin den er;-)

Anmeld

18. september 2011

Benjamins'mor

Den er da ekstremt flot taget i betragtning det er din første! 

Anmeld

18. september 2011

Laura.

Hvor er den fin.. og anderledes..

Anmeld

18. september 2011

MorEllen

Fam. Madsen skriver:

det er en flot kage, men ja tror kakao pulver er beder næste gang håber den smager godt afligevel

Hehe, ja, jeg ved ikke helt hvorfor jeg ikke kom i tanke om kakaopulver.. det er jo en chokoladekage Heldigvis smager det ikke andet end søtt av mmf'en, så den kan sagtens spises

Anmeld

18. september 2011

MorEllen

Dk_lady skriver:

Hvor er den fin.. og anderledes..

Ja, man kan rolig sige at den er anderledes Min mand og hans fodboldvænner ser NFL hos os i aften, så derfor en amerikansk fodbold

Anmeld

18. september 2011

MorEllen

benjamins'mor skriver:

Den er da ekstremt flot taget i betragtning det er din første! 

Mange tak

Anmeld

18. september 2011

twinny

hvor er den fiin...

Anmeld

18. september 2011

Nessie

Den er da fin

Og nok verdens første kage med sovsekulør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.