Sprang over middagsluren...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Mussen2

Ja, så skete det i dag at vores datter sprang over middagsluren, trods det at hun var blevet puttet i barnevognen. Hun kunne simpelthen bare ikke sove

Hun har slet ikke været pylret eller noget i dag, trods det at hun var ret tidlig oppe ( kl. 6.20)

Håber da det er en engangs forestilling, synes godt hun må nuppe en middagssøvn lidt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Mor til L&S

Mussen2 skriver:

Ja, så skete det i dag at vores datter sprang over middagsluren, trods det at hun var blevet puttet i barnevognen. Hun kunne simpelthen bare ikke sove

Hun har slet ikke været pylret eller noget i dag, trods det at hun var ret tidlig oppe ( kl. 6.20)

Håber da det er en engangs forestilling, synes godt hun må nuppe en middagssøvn lidt endnu

Hvor gammel er hun?

Anmeld

18. september 2011

Mussen2

Mor til Liva skriver:

Hvor gammel er hun?

2 år og 3 mdr Nå, ja en rimelig vgtig detalje

Anmeld

18. september 2011

Mor til L&S

Mussen2 skriver:

2 år og 3 mdr Nå, ja en rimelig vgtig detalje

Ja, så kan jeg da sagtens forstå du gerne vil ha hun skal sove lidt mere

Min datter på 1½ har også nogle enkelte dage kun sovet 15 min. og været FRISK SOM EN HAVØRN uden at blive pyldret - UTROLIGT

Anmeld

18. september 2011

Mussen2

Mor til Liva skriver:

Ja, så kan jeg da sagtens forstå du gerne vil ha hun skal sove lidt mere

Min datter på 1½ har også nogle enkelte dage kun sovet 15 min. og været FRISK SOM EN HAVØRN uden at blive pyldret - UTROLIGT

Det er dælme utroligt i den alder din datter har.

Min datter har aldrig været den der har sovet mest i løbet af dagen, meeeen ja, jeg synes det er for tidligt, men altså hun var åbentbart ikke trær kunne vi konkluderer efter 1 time og 15 minutters forsøgen og når nu hun ikk evar været træt hele dagen og er kommet i seng til alm, tid... Jeg håber dælme ikk ehun er helt baldret til dagplejen i morgen.

Anmeld

18. september 2011

Mor til L&S

Mussen2 skriver:

Det er dælme utroligt i den alder din datter har.

Min datter har aldrig været den der har sovet mest i løbet af dagen, meeeen ja, jeg synes det er for tidligt, men altså hun var åbentbart ikke trær kunne vi konkluderer efter 1 time og 15 minutters forsøgen og når nu hun ikk evar været træt hele dagen og er kommet i seng til alm, tid... Jeg håber dælme ikk ehun er helt baldret til dagplejen i morgen.

Hehe, så tager hun nok en god laaang lur i DP i morgen

Min datter er heller ikke det vildeste sovedyr om natten - kun om natten

Anmeld

18. september 2011

Mussen2

Mor til Liva skriver:

Hehe, så tager hun nok en god laaang lur i DP i morgen

Min datter er heller ikke det vildeste sovedyr om natten - kun om natten

Ja, det kan være.

Det samme her, vores datter sover heldigvis også upåklageligt om natten og det er da helt sikkert det vigtigste.

Jeg er gravid igen og er så småt begyndt at kunne genkalde mig de der zombie-lignende dage, da de som små babyerikk sov om natten .

Håber nr. 2 har et godt sovehjerte, dag og nat

Anmeld

18. september 2011

Mor til L&S

Mussen2 skriver:

Ja, det kan være.

Det samme her, vores datter sover heldigvis også upåklageligt om natten og det er da helt sikkert det vigtigste.

Jeg er gravid igen og er så småt begyndt at kunne genkalde mig de der zombie-lignende dage, da de som små babyerikk sov om natten .

Håber nr. 2 har et godt sovehjerte, dag og nat

Hihi - ja det kan jeg godt forstå, men får hurtigt smag på at sove hele natten uden afbrydelser

Men man kommer nok hurtigt ind i rytmen igen

Anmeld

18. september 2011

Mussen2

Mor til Liva skriver:

Hihi - ja det kan jeg godt forstå, men får hurtigt smag på at sove hele natten uden afbrydelser

Men man kommer nok hurtigt ind i rytmen igen

Ja, det får man nemlig hurtig smag for. Jeg håber du har ret i at man  hurtig er tilbage i rutinen Selve graviditeten er også ret god til at forberede en på mindre og afbrudt søvn, når man skal op at tisse hele tiden og sover af h til med den store mave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.