Grød og hård mave hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2011

Mother-love

Hej piger.
Hvad gjorde i da jeres små skulle starte på grød for at undgå så vidt muligt at de fik hård mave? Isabella har mange problemer med at fordøje denne tynde grød.. Jeg giver hende sveske mos også som jeg selv laver... Sker der noget ved at kommme sveske mos ovenpå grøden hver gang hun skal have den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Mother-love

18. september 2011

Tennamor

Min lillefis er lige startet på grød. Hun er startet op på rismelsgrød og deri blander jeg en skefuld sveskegrød.

Hun spiser stadig meget lidt, så ville ikke nå at få sveskemosen i hende hvis hun fik den som dessert.. Når hun begynder at spise et helt måltid tror jeg hun vil få det som dessert.

Anmeld

18. september 2011

Mother-love

Tennamor skriver:

Min lillefis er lige startet på grød. Hun er startet op på rismelsgrød og deri blander jeg en skefuld sveskegrød.

Hun spiser stadig meget lidt, så ville ikke nå at få sveskemosen i hende hvis hun fik den som dessert.. Når hun begynder at spise et helt måltid tror jeg hun vil få det som dessert.

Tak for svar. Så er det nok sådan jeg vil gøre frem over

Anmeld

18. september 2011

Tona

michelledam skriver:

Hej piger.
Hvad gjorde i da jeres små skulle starte på grød for at undgå så vidt muligt at de fik hård mave? Isabella har mange problemer med at fordøje denne tynde grød.. Jeg giver hende sveske mos også som jeg selv laver... Sker der noget ved at kommme sveske mos ovenpå grøden hver gang hun skal have den?

Det er en god ide med sveskemosen

Anmeld

18. september 2011

Rødhætte

William får lidt sveskemos hver dag - Synes det virker godt mod maven

Ps. undgå frugtgrød som indholder banan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.