Fu.. Det måtte bare ikke ske.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.268 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Fru Nielsen

Åhhhhh nej for hevede, det der bare ikke måtte ske, er sket......

Igår da vi havde spist aftensmad vie jeg lige gå op oven på for at ligge rent sengetøj på ved ungerne. Vi har låge for så Mathias ikke kan komme op af trapperne, men Andreas havde ham i bad så jeg lukkede den ikke.....

Andreas tager Mathias op og får ham gjort senge klar inden jeg blev færdig, og mens Andreas så tømmer badekar smutter Mathias op af trapperne.... Vi har øvet det meget med ham, og han går uden problemer op af trappen selv, med os bagved ham..... Men igår skulle det gå galt....  Jeg nåede lige at se hans lille glade ansigt stikke op, og BUM så røg han.... Han røg hele 14 trin ned af trappen og endte med panden i klinkerne nedenunder!

Udover en KÆMPE bule og en fuldstændig blå pande og hovedebund så virkede han ikke ti at fejle noget, men jeg ringede alligevel til vagtlægen. Fik besked på at være obs på ham hele natten og vægge ham hver time.....

Idag har han været meget meget træt og meget pjevset, men ellers ikke noget at mærke på ham... Men så her ved 14.00 tiden begynder han pludselig at kaste op...  Andreas er nu på vej mod lægevagten med ham, men den bette trod har nok fået sig en hjernerystelse....

MOR HAR MEGET DÅRLIG SAMVITTIGHED!!!!! Glemmer aldrig at lukke den låge, også den ene gang jeg gør er skaden sket....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

4kløver

Krammer herfra.. håber både mor og søn får det godt igen.

Anmeld

18. september 2011

twinboys

Fru Nielsen skriver:

Åhhhhh nej for hevede, det der bare ikke måtte ske, er sket......

Igår da vi havde spist aftensmad vie jeg lige gå op oven på for at ligge rent sengetøj på ved ungerne. Vi har låge for så Mathias ikke kan komme op af trapperne, men Andreas havde ham i bad så jeg lukkede den ikke.....

Andreas tager Mathias op og får ham gjort senge klar inden jeg blev færdig, og mens Andreas så tømmer badekar smutter Mathias op af trapperne.... Vi har øvet det meget med ham, og han går uden problemer op af trappen selv, med os bagved ham..... Men igår skulle det gå galt....  Jeg nåede lige at se hans lille glade ansigt stikke op, og BUM så røg han.... Han røg hele 14 trin ned af trappen og endte med panden i klinkerne nedenunder!

Udover en KÆMPE bule og en fuldstændig blå pande og hovedebund så virkede han ikke ti at fejle noget, men jeg ringede alligevel til vagtlægen. Fik besked på at være obs på ham hele natten og vægge ham hver time.....

Idag har han været meget meget træt og meget pjevset, men ellers ikke noget at mærke på ham... Men så her ved 14.00 tiden begynder han pludselig at kaste op...  Andreas er nu på vej mod lægevagten med ham, men den bette trod har nok fået sig en hjernerystelse....

MOR HAR MEGET DÅRLIG SAMVITTIGHED!!!!! Glemmer aldrig at lukke den låge, også den ene gang jeg gør er skaden sket....

Åhhhh nej lille pus... Men du er en god mor og du gjorde det jo ikke med vilje... Men kender godt den skyld man giver sig selv...

Det er ikke første og sidste gang at din lille trold falder og slår sig, men du må ikke give dig selv skylden...

Ønsker god bedring med jeres lille trold...

Majbritt

Anmeld

18. september 2011

Lone Jakobsen

åh hvor har jeg dog ondt af dig og den lille mand.

har desværre selv prøvet det, og kan stadig huske den frygtelige dag som var det igår.

jeg føler så inderligt med dig, og håber at din dreng er helt okay.

mange tanker og

Anmeld

18. september 2011

B&J

Sender dig en kæmpe krammer og håber han snart er på toppen igen. og ta nu ikke skylden på dig sket er sket og sådan er det jo og du gør det aldrig mere

Anmeld

18. september 2011

Fru Nielsen

Har lige fået besked fra Andreas.....

Vores lille fyr har fået Hjernerystelse......

Anmeld

18. september 2011

lottemusen

Årh, stakkels lille pus! Du må endelig ikke være vred på dig selv, du regnede jo med at han var hos faren og i trygge hænder. Han ville jo bare på opdagelse... 

Jeg vil lige sige ang. hjernerystelse, så kan det godt være at han har det fint i morgen og overmorgen. Men hold ham i ro, for der kan godt gå 2-3 dage før kroppen rigtig reagerer på det. Så pas godt på ham 

Rigtig god bedring med ham! 

Anmeld

18. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe

god bering med ham

Anmeld

18. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

STORT  herfra! Håber lillemanden snart får det bedre

Anmeld

18. september 2011

babymus77

Rigtig god bedring;-) Tror det er sket for alle mennesker med trapper!!! Han skal nok klare den .... Knus afsted til jer;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.