Åhhhhh nej for hevede, det der bare ikke måtte ske, er sket......
Igår da vi havde spist aftensmad vie jeg lige gå op oven på for at ligge rent sengetøj på ved ungerne. Vi har låge for så Mathias ikke kan komme op af trapperne, men Andreas havde ham i bad så jeg lukkede den ikke.....
Andreas tager Mathias op og får ham gjort senge klar inden jeg blev færdig, og mens Andreas så tømmer badekar smutter Mathias op af trapperne.... Vi har øvet det meget med ham, og han går uden problemer op af trappen selv, med os bagved ham..... Men igår skulle det gå galt....
Jeg nåede lige at se hans lille glade ansigt stikke op, og BUM så røg han.... Han røg hele 14 trin ned af trappen og endte med panden i klinkerne nedenunder!
Udover en KÆMPE bule og en fuldstændig blå pande og hovedebund så virkede han ikke ti at fejle noget, men jeg ringede alligevel til vagtlægen. Fik besked på at være obs på ham hele natten og vægge ham hver time.....
Idag har han været meget meget træt og meget pjevset, men ellers ikke noget at mærke på ham... Men så her ved 14.00 tiden begynder han pludselig at kaste op...
Andreas er nu på vej mod lægevagten med ham, men den bette trod har nok fået sig en hjernerystelse....
MOR HAR MEGET DÅRLIG SAMVITTIGHED!!!!! Glemmer aldrig at lukke den låge, også den ene gang jeg gør er skaden sket....
Anmeld