Hej pigerDet går ikke så godt, mellem kæresten og jeg.. det har det faktisk ikke gjort længe..
Her den anden dag, spurgte han om vi ikke skulle sælge huset, det sagde han bare ud i den blå luft.. Vores datter havde lige været syg og magtede virkelig ikke at skulle til at snakke om sådan noget, så spurgte jeg ham om han ikke ville være sammen med mig mere, så sagde han nej.. Om aften sagde han, at han ikke var lykkelig sammen med mig, er virkelig træt af at få smidt sådan noget i hovedet hele tiden.. Han er skide sur altid og når jeg spørger ham om noget, svarer han ikke altid..
Idag var han også sur, så sprgte jeg ham hvad der var galt.. Så sagde han.. Du irriterer mig!! Øhh.. okay hvad har jeg gjort og det svarer han så heller ikke på, så vil jeg lige gå ind i soveværelset for at slukke lyset, så siger han du kan bare tage en neger ude på arbejde.. Valgte så ikke at høre det, så sagde at jeg ikke hørte hvad han sagde og sagde at det var barnligt sagt..
Vi dyrker ikke særlig tit sex os fordi at jeg ikke har lyst, når han er sådan i mod mig.. Har også stadig ondt forneden, efter vores datter kom til verden.. hvad skal jeg gøre?? Jeg har mest lyst til at være alene med min datter..
Nogle gange når vi har været uvenner, bliver vores skænderier så voldsomme, at vi kommer op at slås og han smadre alle mine ting.. Jeg er bange for at vores datter kommer til at opleve det her, jeg vil ikke byde hende det hun skal have et godt liv og hun skal ikke opleve sådan nogle ting..
Han siger også at jeg er en so og kælling.. osv.. når han bliver sur.. Jeg magter ingenting mere, får intet hjælp der hjemme og vores have ser forfærdelig ud..
Anmeld