Barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.674 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Triile

Hey :-)

Jeg skal holde barnedåb for vores søn og har valgt at det skal være i grænne farver, men kan ikke finde nogen steder med pynt i grøn.

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe noget i grøn eller har nogle gode ideer til hvad man kan lave selv??

Hilsen Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

camillakrath

Triile skriver:

Jeg skal holde barnedåb for vores søn og har valgt at det skal være i grænne farver, men kan ikke finde nogen steder med pynt i grøn.

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe noget i grøn eller har nogle gode ideer til hvad man kan lave selv??

Hilsen Malene

Vi har lige holdt barnedåb også i grønt.

Jeg købte alt mit i Føtex og Ikea. Vi havde glasfade med grønne lys på bordene. Imellem havde vi så vaser med grønne sten i bunden og en neutral blomst i.

I mellem hvert glasfad og vase havde jeg købt sådan nogen grønne "glas"blomster og spredt ud, så det nærmest dannede en bordløber.

Og så to forskellige slags servietter med grønt.

Anmeld

18. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Triile skriver:

Hilsen Malene

Vil mene du kan få grønne lys osv i Føtex. De har haft det længe. Og ellers nogle søstrene grene butikker/tiger butikker.

Panduro hobby sælger også en del fine ting til pynt. Også i grøn. 

Anmeld

18. september 2011

Moar2011

hej vi har også lige holdt dåb i limegrøn/grønne farver .. i købte i hoppekælder - kan sende dig billeder, af løber osv, ligger inde med "rester" hvis du er interesseret .. vi fik køøbt alt for meget heh

Anmeld

18. september 2011

Bshizzle

Jeg er nysgerrig for at se billeder af jeres pynt ??

- Følger med på sidelinien, da vi til den tid osse vil holde det i grønne farver.

Anmeld

18. september 2011

Tullemuzz

Ej det havde jeg slet ikke tænkt på at man kunne sej ide det vil jeg da gøre hvis vi engang får en dreng mere hehe

Anmeld

18. september 2011

Triile

Babyklar skriver:

hej vi har også lige holdt dåb i limegrøn/grønne farver .. i købte i hoppekælder - kan sende dig billeder, af løber osv, ligger inde med "rester" hvis du er interesseret .. vi fik køøbt alt for meget heh

Du må rigtig gerne ligge billeder ind

Anmeld

18. september 2011

Moar2011

Triile skriver:

Du må rigtig gerne ligge billeder ind

har ikke lige så mange gode billeder, da vi endnu ikk har fået dem fra vores fotograf - håber du kan se de små deltaljer rundt på borderne 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. september 2011

Triile

Babyklar skriver:

har ikke lige så mange gode billeder, da vi endnu ikk har fået dem fra vores fotograf - håber du kan se de små deltaljer rundt på borderne 

Hvad er det der ligger på bordene mellem lysene og blomsterne på dugen???

Anmeld

18. september 2011

Moar2011

Triile skriver:

Hvad er det der ligger på bordene mellem lysene og blomsterne på dugen???

det lime grønne sten ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.