Mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad er bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.206 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. september 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Tror vi bliver nød til at gå over til MME, mine bryster mætter ham vidst ikke mere.

Så hvad er bedst, er helt grøn på det område.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

camillakrath

sommerbarn<3 skriver:

Tror vi bliver nød til at gå over til MME, mine bryster mætter ham vidst ikke mere.

Så hvad er bedst, er helt grøn på det område.?

Vi brugte først Nan og så beuvais (staves?). Vi bruger syrnet MME, da det hjælper min søns mave igang. Han har siden fødslen døjet med hård mave.

Anmeld

18. september 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
camillakrath skriver:

Vi brugte først Nan og så beuvais (staves?). Vi bruger syrnet MME, da det hjælper min søns mave igang. Han har siden fødslen døjet med hård mave.

Er baeves eller hvad det hed, bedre end nan?

Anmeld

18. september 2011

Mira0911

Jeg synes NAN... Det fungerede fint til min datter og har valgt det denne gang her også til lillesøster... 

Anmeld

18. september 2011

Valle81

Hej,

Jeg har stemt andet, jeg vil anbefale hipp, en er fantastisk men lidt dyr...

Men ellers bruger vi bauevais (staves), der får man mest færdigblandet mme ud af det for pengene og den er helt i top

Anmeld

18. september 2011

camillakrath

sommerbarn<3 skriver:

Er baeves eller hvad det hed, bedre end nan?

Det tror jeg er svært at sige, og kommer an på det enkelte barn. Vi gik udelukkende over til beauvais, fordi de havde den som syrnet, der er nemmere for maven at fordøje.

Men Nan har jo fx lavet den der Nan-ha, der er super god mod astma/allergi.

Anmeld

18. september 2011

Hvem?

Her bruges der Beauvais Syrnet, og det er blevet brugt til begge drenge + Movicol for at holde maven igang.

Anmeld

18. september 2011

Janni.

Vi bruger Nan til Silas, og det fungerer fint. Vil nok mene i skal prøve jer frem. Hvis den bette får hård mave, så prøv noget syrnet, evt som tilskud. Her havde Silas hård mave i en periode og fik 1 flaske syrnet om dagen, resten Nan. Det kunne holde hans mave igang..

Anmeld

18. september 2011

Silas&Mille

Kan ikke svare dig på hvad der er bedst.

Men vi startede med Semper synet i Sverige og gik over til Blå Allomin da vi flyttede til Danmark. Den var rigtig til Silas.

Den koster typisk 73,- for 900 gram

Anmeld

18. september 2011

lycly

Jeg har stemt NAN. Min kæreste arbejder bl.a. med modermælkserstatning og har været på produktkendskabs kursus omkring det. Og NAN er det bedste siger han. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.