Erfaring med leander sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. september 2011

christinak

Kan den bruges til en nyfødt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

christinak

17. september 2011

Rsa

christinak skriver:

Kan den bruges til en nyfødt?

Vil anbefale en lift til en nyfødt.. Spædbørn har ofte brug for at blive svøbt og mærke tryghed eller være tæt på mor og far.

Vi gjorde det, at vi brugte liften de første 4-5 måneder. Brugen afhænger af barnets vækst og størrelse på liften...

Derefter kan barnet sagtens sove i en leandeseng, man kan evt. gøre enen lidt mindre med en sengerand, hvis der er behov for dette.

Anmeld

17. september 2011

christinak

Rsa skriver:

Vil anbefale en lift til en nyfødt.. Spædbørn har ofte brug for at blive svøbt og mærke tryghed eller være tæt på mor og far.

Vi gjorde det, at vi brugte liften de første 4-5 måneder. Brugen afhænger af barnets vækst og størrelse på liften...

Derefter kan barnet sagtens sove i en leandeseng, man kan evt. gøre enen lidt mindre med en sengerand, hvis der er behov for dette.

Jeg vil helt sikkert putte en sengerend i lige meget hvad

Anmeld

20. september 2011

christinak

Opper den lige igen

Anmeld

9. oktober 2011

Smilendesussi

Vi har en leanderseng til bettepigen, men hun skal først til at indvie den nu, hvor hun er ½ år. Vi har haft en vugge til hende indtil nu, men den er blevet for lille og så synes vi også at hun skal til at sove på sit eget værelse. Hvis du vil bruge leandersengen til en nyfødt, ville jeg nok også sætte liften op i sengen. Alternativt findes der jo også en vugge fra leander, den er også rigtig fin.

Anmeld

9. oktober 2011

Kit

Vi har Leandersengen og Alberte har sovet i den siden hun var 3½ måned. Hun har en sengerand i den.

Jeg elsker den seng.

De første 3½ måned sov hun er liften fra barnevognen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.