Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Åh hun er da lige til at kramme
Åh hun er da lige til at kramme
hi hi tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lisbeth2910 skriver: Nemlig! Og Elina er en rigtig bullerbasse der helst skal se hvor højt man kan kravle op, og når man så er nr. 2 så har man en god lærermester der lige kan vise hvordan man f.eks. via en skammel kan komme helt op på køkkenbordet, eller hvordan man bare lige skubber en stol hen så man kan nå håndtaget osv osv. nogen dage glæder man sig MEGET til kl. bliver puttetid!!!!
Nemlig! Og Elina er en rigtig bullerbasse der helst skal se hvor højt man kan kravle op, og når man så er nr. 2 så har man en god lærermester der lige kan vise hvordan man f.eks. via en skammel kan komme helt op på køkkenbordet, eller hvordan man bare lige skubber en stol hen så man kan nå håndtaget osv osv. nogen dage glæder man sig MEGET til kl. bliver puttetid!!!!
hehe ja så er der da godt nok en del at se til så nyder man sikkert også aftenen rigtigt meget når børnene er kommet i seng...
Jibbe skriver: Åh hun er så lækker og med de lækreste lår! Min lille kommende svigerdatter ;-)
Åh hun er så lækker og med de lækreste lår! Min lille kommende svigerdatter ;-)
Der var du jo og tak
Arhmen altså, hun er jo den skønneste og mest nuttede lille rullepølse
lisbeth2910 skriver: Der var du jo og tak
Hvor er hun sød
jamen søde Lisbeth, hun er og bliver bedårende og hun er endnu dejligere i virkeligheden
hun er simpelthen noget af det lækreste med de små krøller og buttede kinder.. hihi...
det sidste du beskriver genkender jeg da ik?? jeg synes altid det er deeejligt at rende rundt efter Alberte og holde øje med hvilke skabe hun skal tømme og absolut IKKE skal tømme, forstår dig slet ik
i øvrigt nogle skønne skønne billeder.. hun er bår-dæjlig som vi siger herovre..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128