Billedspam af rullepølsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

LISBETH:-)

Janni. skriver:

Åh hun er da lige til at kramme 

hi hi tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

louisevl

lisbeth2910 skriver:

Nemlig! Og Elina er en rigtig bullerbasse der helst skal se hvor højt man kan kravle op, og når man så er nr. 2 så har man en god lærermester der lige kan vise hvordan man f.eks. via en skammel kan komme helt op på køkkenbordet, eller hvordan man bare lige skubber en stol hen så man kan nå håndtaget osv osv. nogen dage glæder man sig MEGET til kl. bliver puttetid!!!!

hehe ja så er der da godt nok en del at se til så nyder man sikkert også aftenen rigtigt meget når børnene er kommet i seng...

Anmeld

17. september 2011

Jibbe

Åh hun er så lækker og med de lækreste lår! Min lille kommende svigerdatter ;-)

Anmeld

17. september 2011

Jibbe

Anmeld

17. september 2011

LISBETH:-)

Jibbe skriver:

Der var du jo og tak

Anmeld

18. september 2011

K&S

Arhmen altså, hun er jo den skønneste og mest nuttede lille rullepølse

Anmeld

18. september 2011

Jibbe

lisbeth2910 skriver:

Der var du jo og tak

Ja jeg skulle lige hjem fra arbejde først Jeg har så travlt for tiden med job, skole, gæster og Lars er lige kommet hjem osv Så baby.dk bliver når de andre sover

Anmeld

18. september 2011

Nessie

Hvor er hun sød

Anmeld

18. september 2011

merle2010

jamen søde Lisbeth, hun er og bliver bedårende og hun er endnu dejligere i virkeligheden

hun er simpelthen noget af det lækreste med de små krøller og buttede kinder.. hihi...

Anmeld

18. september 2011

Vidunderligeunger

lisbeth2910 skriver:

Nemlig! Og Elina er en rigtig bullerbasse der helst skal se hvor højt man kan kravle op, og når man så er nr. 2 så har man en god lærermester der lige kan vise hvordan man f.eks. via en skammel kan komme helt op på køkkenbordet, eller hvordan man bare lige skubber en stol hen så man kan nå håndtaget osv osv. nogen dage glæder man sig MEGET til kl. bliver puttetid!!!!

det sidste du beskriver genkender jeg da ik?? jeg synes altid det er deeejligt at rende rundt efter Alberte og holde øje med hvilke skabe hun skal tømme og absolut IKKE skal tømme, forstår dig slet ik 

i øvrigt nogle skønne skønne billeder.. hun er bår-dæjlig som vi siger herovre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.