MME, hvor meget skal han ha?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. september 2011

mika.F

Som dem der har læst i min tidligere tråd ved, så har jeg en del smerter efter sundhdsplejersken har sat mig til at amme hver gang den lille vil lægge til, hvilket er konstnt og flere timer af gangen... Nu har jeg så givet lidt op på fuld amning og har købt flasker og MME, meeen, jeg har ingen ide om hvor meget han skal have, jeg har købt nan1 og ham den lille vejer 4,5kg og er tre uger gammel... Jeg har prøvet at få fat i sundhedsplejersken for at spørge hende til råds med hensyn til det hele, men har ikke fået fat i hende, så hÅber virkelig der er nogen herinde der kan hjælpe en lidt fortvivlet nybagt mor! På forhånd tak, //MIKA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

ooo

Du skal generelt med flaskebørn give dem en sjettedel af deres kropsvægt fordelt ud over 8 måltider. Dvs 4500 delt med 6, og det resultat deler du så med 8 = det dit barn skal have pr måltid. 

Håber det giver mening, ellers så bare spørg.

Anmeld

17. september 2011

Worldwide

Den er lidt svær - kommer an på hvor stor en appetit han har Men prøv evt at lave en hel flaske, evt bare en af de små og se hvor meget han spiser. Der skal helst være en slat tilbage i flasken når han er færdig

Anmeld

25. september 2011

Mettefpigen

Jeg både ammer og giver MME og jeg giver ham MME til han er mæt.. Det er meget forskelligt hvor meget han vil spise nogengange er det 80 ml andre gange er det 120 ml.... Og min sundhedsplejerske siger at han spiser til han er mæt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.