søger opskrift på hyldebærsaft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2011

Kay

har du en god opskrift på hyldebær saft??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Inge Nielsen

Ærgerligt, at jeg ikke så dit indlæg noget før, da hyldebærsæsonen forlængst er slut. Jeg er også vild med hyldebærsaft og koger hvert år så meget saft, at vi har til hele vinteren. 

Jeg har prøvet mange forskellige opskrifter på hyldebærsaft i tidens løb. Faktisk er min konklusion, at det generelt er de mest simple hyldebær opskrifter , der som ofte er de bedste. På nettet fandt jeg sidste år denne velsmagende opskrift på hyldebærsaft, som du evt. kan forsøge dig med til efteråret. Håber, at du fik kogt en velsmagende hyldebærsaft, selvom du desværre ikke fik noget svar inden hyldebærsæsonen sluttede.

Bedre sent end aldrig 

Anmeld

9. marts 2012

Kay

Inge Nielsen skriver:

Ærgerligt, at jeg ikke så dit indlæg noget før, da hyldebærsæsonen forlængst er slut. Jeg er også vild med hyldebærsaft og koger hvert år så meget saft, at vi har til hele vinteren. 

Jeg har prøvet mange forskellige opskrifter på hyldebærsaft i tidens løb. Faktisk er min konklusion, at det generelt er de mest simple hyldebær opskrifter , der som ofte er de bedste. På nettet fandt jeg sidste år denne velsmagende opskrift på hyldebærsaft, som du evt. kan forsøge dig med til efteråret. Håber, at du fik kogt en velsmagende hyldebærsaft, selvom du desværre ikke fik noget svar inden hyldebærsæsonen sluttede.

Bedre sent end aldrig 

mange tak for svaret

fik kogt to litter... men... mine ellers ny indkøbte patent flasker var ikke tætte  så det var spild af godt arbejde men tak den må jeg prøve til efteråret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.