Scanning efter FSH start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Line11

Desværre var der kun to store ægblærer og en masse små, dvs. potentielt kun 4 æg  som det ser ud nu  

Jeg skal scannes igen om tre dage og skal sættes lidt op i hormoner. Nu har de sat mig op i hormoner to gange... De sagde, at de pga. min alder ville passe på så jeg ikke bliver syg. Jeg er bare lidt ked af at have fået alt for lidt, så der ikke bliver så mange æg at tage ud 

Har nogen af jer været til scanning og har haft både store og små ægblærer, og hvor det så har vist sig, at nogle af de små alligevel når at følge med de store? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

nielsen80

Hej Søde,

Min første ivf, der havde jeg kun 6 blære, de troede blev til noget, da de scannet første gang. Jeg endte med 12 æg......så det kan altså godt ændre sig. Derudover vil jeg også sige, at de på min klinik ofte helst vil have færre æg ud, fordi de tit ser en sammenhæng mellem dårlig kvalitet og mange æg(ikke altid gældende, dog end tendens).

Skal nok heppe på dine ægbasser, og for at du ikke skal igennem flere forsøg

Anmeld

17. september 2011

Line11

nielsen80 skriver:

Hej Søde,

Min første ivf, der havde jeg kun 6 blære, de troede blev til noget, da de scannet første gang. Jeg endte med 12 æg......så det kan altså godt ændre sig. Derudover vil jeg også sige, at de på min klinik ofte helst vil have færre æg ud, fordi de tit ser en sammenhæng mellem dårlig kvalitet og mange æg(ikke altid gældende, dog end tendens).

Skal nok heppe på dine ægbasser, og for at du ikke skal igennem flere forsøg

Tak for svar

Den der med kvantitet frem for kvalitet har jeg også hørt, men to follikler synes jeg VIRKELIG er i underkanten, især fordi jeg frygter ÆU mere end noget andet... Og hvis der så kun bliver to æg eller sådan noget...  

Jeg håber bare sådan det ændrer sig og at næste scanning viser mange flere 

Anmeld

17. september 2011

Putomanen

Øv, hvor ærgeligt. Jge kan godt forstå, at du er skuffet, det ville jeg også være...

Jeg håber dog, at nogle af de mindre æg kommer efter det. Du skal jo også kun bruge 1 guldæg, så 2 er dobbelt så mange, som du har brug for

Jeg  for dig og dinne æggebasser.

Anmeld

17. september 2011

Line11

Putomanen skriver:

Øv, hvor ærgeligt. Jge kan godt forstå, at du er skuffet, det ville jeg også være...

Jeg håber dog, at nogle af de mindre æg kommer efter det. Du skal jo også kun bruge 1 guldæg, så 2 er dobbelt så mange, som du har brug for

Jeg  for dig og dinne æggebasser.

Ja det er det... de største var kun 11 el. 12 mm... og de skal vidst være 18 el. 20 mm før de tages ud... Så håber virkelig de mindste når at komme efter det, det SKAL de bare... 

Anmeld

17. september 2011

Putomanen

Line11 skriver:

Ja det er det... de største var kun 11 el. 12 mm... og de skal vidst være 18 el. 20 mm før de tages ud... Så håber virkelig de mindste når at komme efter det, det SKAL de bare... 

Jeg er sikker på, at nogle af de mindre også når at få vokset sig store og fine.

Jeg  for dig, så bliver det spændende at høre, hvordan scanningen går på tirsdag!

Anmeld

18. september 2011

Lisbeth1985

Åhh,hvor er det træls:-( Det kan dog sagtens blive et fint resultat alligevel.. I vores første forsøg sagde de,at der ville komme 5 æg - der kom 8 (2 til oplægning og 3 til frys):-) Held og lykke! Kram fra Lisbeth

Anmeld

18. september 2011

SnartGravid

Jeg har to gange fået taget kun 1 æg ud og begge gange har det delt sig perfekt - ja så perfekt at de alligevel kun ville sætte et op, så der ville slet ingen grund være til at lave flere æg. Jeg er i gang med Japaner-modeller på CFC, som netop går ud på kun at lave få men gode æg, da mange æg ofte betyder dårligere kvalitet.

Så du skal altså ikke være så ked af at du kun har få æg, det betyder sikkert at der er et eller to super æg imellem, og mere skal du jo ikke bruge!

Pøj Pøj med det.

Maria

Min blog.

Anmeld

18. september 2011

Nessie

De små kan godt nå at følge med, det gjorde de hver gang hos mig

ÆU er ikke så slemt, jeg blev bare træt bagefter, og min kæreste sagde at jeg snakkede helt vildt, da jeg fik bedøvelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.