Ânglamark baby pads. Erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.737 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej, jeg er i gang med at finde ud af mulighederne for, at pusle uden engangs-vaskeklude. I den forbindelse er jeg faldet over Änglemarks baby pads. Det er nogle store firkantede pads, som jeg overvejer at bruge i stedet for. Men jeg ville lige høre om nogle af Jer har erfaring med dem? 

Jeg overvejer at bruge dem til den grove aftørring, og så evt. bruge nogle små stykker stof-vaskeklude til at tørre efter med, som jeg så koger efter brug. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

K&S

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej, jeg er i gang med at finde ud af mulighederne for, at pusle uden engangs-vaskeklude. I den forbindelse er jeg faldet over Änglemarks baby pads. Det er nogle store firkantede pads, som jeg overvejer at bruge i stedet for. Men jeg ville lige høre om nogle af Jer har erfaring med dem? 

Jeg overvejer at bruge dem til den grove aftørring, og så evt. bruge nogle små stykker stof-vaskeklude til at tørre efter med, som jeg så koger efter brug. 

Er der en grund til, at du ikke vil bruge skumklude?

Jeg startede også med at tænke - nøj, hvor er det besværligt, men jeg har helt sikkert ændret mening

Anmeld

17. september 2011

K&S skriver:

Er der en grund til, at du ikke vil bruge skumklude?

Jeg startede også med at tænke - nøj, hvor er det besværligt, men jeg har helt sikkert ændret mening

Jeg HADER at røre ved dem  Uhhhh. 

Anmeld

17. september 2011

K&S

Hehe  jeg kender ikke pads´ne, men du må jo prøve dig lidt frem

Anmeld

17. september 2011

K&S

Jeg kan ikke have de billige fra Netto fx. - de knitrer og larmer, når man bruger dem - vi bruger nogle fra SuperBrugsen til ingen penge og de er meget bløde  vi skærer pakken over på midten, så de også kun er halv str. - jeg synes en hel en er MEGET stor at stå med

Anmeld

17. september 2011

K&S skriver:

Jeg kan ikke have de billige fra Netto fx. - de knitrer og larmer, når man bruger dem - vi bruger nogle fra SuperBrugsen til ingen penge og de er meget bløde  vi skærer pakken over på midten, så de også kun er halv str. - jeg synes en hel en er MEGET stor at stå med

Ja de fleste jeg kender bruger dem også halve. Jeg må prøve mig frem. Kan jo købe nogle pads og så nogle af de skumklude du nævner, for lige at prøve det af. 

Anmeld

17. september 2011

K&S

Ja de fleste jeg kender bruger dem også halve. Jeg må prøve mig frem. Kan jo købe nogle pads og så nogle af de skumklude du nævner, for lige at prøve det af. 

Jeg var lige inde og kigge - de hedder Minatol

Anmeld

17. september 2011

K&S skriver:

Jeg var lige inde og kigge - de hedder Minatol

Tusind tak! 

Anmeld

17. september 2011

dorthemus

Jeg brugte de der babypads i starten da Runas lille numse var for sart til skumklude. Jeg var meget tilfreds med dem. Bruger dog skumklude nu

Anmeld

17. september 2011

dorthemus skriver:

Jeg brugte de der babypads i starten da Runas lille numse var for sart til skumklude. Jeg var meget tilfreds med dem. Bruger dog skumklude nu

Lyder godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.