Det ene bryst er større end det andet!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.915 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer! Da jeg fik min søn for 3 mdr. siden, fik jeg desværre brystbetændelse i venstre bryst. Lige siden har det venstre bryst været lidt større end det højre. Jeg har forsøgt at sætte mælkeproduktionen op i højre med en brystpumpe, men synes ikke at de bliver lige store! Normalt er jeg ikke seppet, men det nager mig faktisk ret meget når jeg feks. skal i svømmeren med min søn! Nogen der ved om det går i sig selv når jeg er færdig med at amme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Anonym trådstarter

Er jeg virkelig den eneste

Anmeld

17. september 2011

MLT

Mine bryster var heller ikke lige store imens jeg ammede, men efter jeg er stoppet med at amme, så er de blevet lige store igen

Anmeld

17. september 2011

Mor Christa

hmm, altså min historie er anderledes, men jeg kan da lige fortælle det
Jeg ammedeogså min søn, og som amningen begyndte at gå ned igen (han begyndte jo på grød osv), så ammede jeg MEST med venstre bryst, ergo var venstre bryst større end højre bryst. Mit gik i sig selv igen da jeg stoppede amningen ..

Anmeld

17. september 2011

SHERO

Sådan havde jeg det også, men jeg ammede egentlig lige meget med begge bryster.. Desværre er mit det ene bryst blevet betydelig mindre end det andet og er det stadig her et år efter ammestop Noget rigtig møg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.